luni, 7 ianuarie 2013

Tegola pictata si decorata 3D



De mult timp aveam in plan sa decorez o tegola 3D. Ma tot uitam la Adriana pe blog, dar nu indrazneam. Am reusit doar pe acestea. Deci dorinta mea e de mai bine de jumatate de an.
Zilele acestea m-am hotarat sa decorez una din cele doua tegole ce le am, tot de la Adriana, ba chiar unele din decoratiuni tot de la ea sunt, primite in dar in urma unei comenzi (multumesc Adriana!).

Poze intermediare nu am si nu cred ca voi avea vreodata, pentru ca, atunci cand incep nu am o idee finala a proiectului ;)).






P.S. Numai mie mi se poate intampla ;)). Voiam sa ma inscriu la concursul Adrianei si se pare ca am ajuns prea tarziu. Cred ca am uitat sa dau refresh la pagina asta noapte cand finalizam decoratiunea. Asta se intampla daca lasi pe ultima clipa; voi sa nu faceti ca mine, da?

Zi frumoasa va doresc si La multi ani sarbatoritilor de astazi!

Nu uitati de concursul nostru Amintiri si dorinte!

6 comentarii:

  1. Ce frumos ti-a iesit,super !Imi plac efectele care au iesit ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce frumoasa este, felicitari Alina, imi pare rau ca nu te-ai incadrat in timp dar vor mai fi si alte concursuri pe viitor.
    Te pup cu drag,
    Adriana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adriana! Nu-i bai, ma bucur ca am reusit in cele din urma sa-mi indeplinesc un vis si mi l-am facut cadou de ziua mea ;)).

      Ștergere
  3. E minunata, felicitari pentru inspiratie...sau pentru talent...sau mai bine pentru amandoua :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Loriana! Interesante papusile ce le confectionezi. Seara frumoasa!

      Ștergere