vineri, 11 ianuarie 2013

Amintiri si dorinte de copii

Pentru ca stau de vorba cu unii/unele dintre voi pe privat si v-ati plans ca nu aveti nici o idee de ceea ce puteti lucra pentru concursul nostru Amintiri si dorinte, m-am gandit sa facem noi cateva lucrari si sa vi le aratam. Nu trebuie sa le privit ca pe un model de urmat ci as dori sa va arat cat de simplu este. Eu cred ca ideile nu va vin pentru ca voi complicati totul. Lasati gandul sa zboare si veti vedea cat de usor e. Se cunoaste ca nu ati bifat inca realizarile pe anul trecut si nu ati facut planuri/stabilit obiective pe anul acesta.
In aceasta postare copiii vor fi protagonistii, urmatoarea vom fi noi, parintii. pentru a ajunge la aceste lucrari le-am pus intrebari copiilor, in functie de varsta pe care o au. Mai jos va prezentam intrebarile si raspunsurile (prin lucrare si explicatie).
Lucrare Deni (6 ani)
Amintiri
Intrebare: Ce eveniment la care am participat ti-a placut tie cel mai mult si cel mai mult? Ce zi, din cele ce au fost pana acum ti s-a parut cea mai frumoasa?
Raspuns: petrecerea de la ziua mea de nastere bineinteles. 


Dorinte
Intrebare: Ce ti-ai dori tu, foarte mult, sa primesti/sa cumperi; ceva ce nu ai/avem?
Raspuns: As vrea sa imi cumpar/sa primesc un jurnal cu cheita si sa particip la ziua lui Bia.



Lucrari Edi (4 ani)

Amintiri

Intrebare: Ce iti place tie cel mai mult?
(am mers pe intrebare de genul acesta pentru ca daca ii place inseamna ca a trecut deja prin ochii/mintea lui; prin urmare e deja o amintire).

Raspuns: Imi place zapada, sa ma trag cu sania, sa alunec.
Edit: am uitat de pisici, avem pisici, vreo 5-7, nici nu mai stim, stau in cutii pregatite, pe terasa; doar doua sunt ale noastre, restul sper ca doar hiberneaza la noi ;)). Iar lui Edi ii plac foarte mult pisicile de aceea le-a stampilat.
(e adevarat ca e prima iarna pe care o traieste cu intensitate; la noi inca e multa zapada si grade cu -, multe, chiar si -14 au fost zilele trecute; si chiar si asa in fiecare zi vor afara si stau de la 10 min la jumatate de ora)



Dorinte

Intrebare: Ce ti-ai dori tu sa primesti, ceva ce iti place foarte mult si nu ai? Ce ti-ar place sa facem acum?
(am facut exercitiul de Craciun cu ce isi doreste cel mai mult si nu a fost greu sa pun intrebarea)

Raspuns: As vrea sa merg la mare sa ma bag in apa si sa ma joc in nisip.





Acum, dupa ce ati vazut lucrari realizate de copii, credeti in continuare ca este greu? Daca pentru voi este, atunci lasati copiii vostri sa realizeze lucrarea pentru concurs. Ba chiar va incurajez sa inscrieti o lucrare a copilului (fiecare copil cate una) si o lucrare a voastra. Ce spuneti? Reusiti?

Edit: Am uitat sa mai specific ceva ... dupa ce am discutat despre ce le-a placut si ce isi doresc am stabilit cu fiecare cum vrea sa transpuna discutia noastra.
Astfel fiecare si-a ales materialele si apoi a lucrat.
Va astept sa va inscrieti la Concurs!
Seara frumoasa!

4 comentarii:

  1. Ce dulci sunt !Asa,sa ma faca sa rosesc !
    Pup copiii dulci ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi ca nu e complicat? Noi adultii complicam totul; in momente din acestea cel mai bine e sa intrebam copiii. Noi oricum ne-am invatat, cand nu gasim ceva intrebam copiii ;)).

      Ștergere
  2. super ideea cu sugestii :) pare usor asa =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci data viitoare facem noi lucrarile ianinte ca sa aveti inspiratie din prima. Dar nu e tarziu nici acum, numai bine vine weekendul.

      Ștergere