miercuri, 16 ianuarie 2013

Amintiri si dorinte Violeta


Ghiocelul




Iata ce ne spune Violeta:

"Anul trecut, inspre primavara, am vazut intr-o curte o multime de ghiocei foarte frumosi. Desi locuim la curte de cativa ani buni, nu am reusit pana acum sa plantez macar un ghiocel "alb". Inscriu aceasta dorinta pe lista mea si sper ca in primavara aceasta sa mi se implineasca.
Cam asa arata ghioceii pe care as vrea sa ii am in curte. Ghiocelul meu este realizat din coji de la fistic si o sarma plusata. Am lipit 3 coji de fistic (cu aracet), am lasat la uscat si apoi am atasat tulpina din sarma plusata."

Foarte inspirata ideea pentru ghiocel!
Speram ca dorinta ta sa se implineasca si sa ai o curte plina cu ghiocei!

Noi iti dorim mult succes la concurs!

Mai aveti timp sa va inscrieti la Concurs pana duminica 20 ianuarie!

4 comentarii:

  1. Ce gingas ghiocel ! Cred ca dorinta se va indeplini cu siguranta ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. S-a implinit!!!! Inca de anul trecut am admirat ghioceii. Acum o saptamana i-am admirat din nou. Va vin e sa credeti sau nu, la noi in curte erau 2 ghiocei infloriti! Acum sunt la caldurica sub zapada :) violeta argatu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur foarte mult Violeta! Chiar mă gândeam la tine și ghioceii doriți. Se vor înmulți!

      Ștergere