marți, 8 ianuarie 2013

Premiu - Impodobim bradul Copilarim



Va mai amititi, poate, de participarea noastra cu Decoratiuni pentru brad din sfoara la concursul Impodobim bradul, organizat de Copilarim. Broscuta cea simpatica a decis ca unul din premii sa ajunga la noi, si anume acest simpatic ingeras, insotit de o felicitare handmade realizata de Rux.



Si o diploma de participare



si o felicitare virtuala



iar aici vedeti bradul impodobit



Multumim Rux pentru ingeras, felicitari, diploma, toate sunt foarte frumoase; iar bradul final decorat e extraordinar. Abia astept luna decembrie sa impodobim iar bradul impreuna!

Seara frumoasa!

Nu uitati de concursul nostru Amintiri si dorinte!

4 comentarii:

  1. Ma bucur ca a ajuns cu bine la voi si ca e indragit:D. tare tare mult!
    Si eu abia astept sa vedem anul acesta ce brad vom avea... desi inca nici nu a trecut iarna (la noi a nins anul trecut o data sau de doua ori si acum o data cam anemic... vreau si eu zapada:P)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai Rux tu te plangi de lipsa de zapada? La noi a nins de ne-am blocat si nu puteam iesi din casa (asta in decembrie). De atunci e zapada si nu s-a topit de tot, iar ieri a inceput din nou sa ninga. Si gheata pe strada, se circula foarte greu. Te invitam la noi daca iti e dor de zapada.

      Ștergere
    2. Iti reamintesc ca tu ai "ravnit" la zapada mea.. hahaha si de-aia acum e toata la tine.. ce sa iti fac?:))

      Serios mi-e dor de niste zapada:D - poate ninge si la noi sa imi plimb bulgarasul prin nameti:D. fac si poze:P

      Ștergere
    3. N-am ravnit la zapaba de la tine, doar imi doream si eu cativa fulgi. Na noi sunt nameti de zapada, strazi inghetate, si temperaturi de pana la -14 grade ziua. Astazi a fost prima zi ceva mai cald cu -5 grade pe la 4 dupa amiaza cand m-am uitat eu. Am si un martor ce a fost in zona ... vavaly ;)).

      Ștergere