marți, 15 ianuarie 2013

Legile copilului


LEGILE COPILULUI
·  NU MĂ RĂSFĂŢA! Ştiu foarte bine că nu mi se cuvine tot ceea ce îţi cer…dar  te încerc totuşi!

·  NU-ŢI FIE TEAMĂ  SĂ FII  FERM CU MINE! Eu prefer aşa.Asta mă aşează la locul meu.

·  NU FOLOSI FORŢA CU MINE! Asta mă obişnuieşte cu ideea că numai puterea contează. Voi răspunde mult mai bine dacă sunt condus.

·  NU FI INCONSECVENT! Asta mă pune în încurcătură şi mă face să încerc să scap nepedepsit, indiferent ce aş face.

·  NU-MI FACE PROMISIUNI! S-ar putea să nu le poţi ţine! Asta mă va face să-mi pierd încrederea în tine.

·  NU MĂ FACE SĂ MĂ SIMT MAI MIC DECÂT SUNT! Voi încerca să-ţi demonstrez contrariul purtându-mă ca o “persoană importantă”.

·  NU MĂ CORECTA ÎN PUBLIC! Voi fi mult mai blând, mai sensibil, dacă-mi vei vorbi blând, între patru ochi.

·  NU ÎNCERCA SĂ-MI ŢII PREDICI! Vei fi surprins să constaţi cât de bine ştiu ce e bine şi ce e rău.

·  NU MĂ CICĂLI ! Dacă o faci, va trebui să mă protejez prin a părea surd.

·  NU MĂ PEDEPSI PREA TARE! Mă sperii uşor şi atunci spun minciuni.

·  NU MĂ FERI DE CONSECINŢE! Trebuie să învăţ din experienţă.

·  NU MĂ RESPINGE CÂND PUN ÎNTREBĂRI CINSTITE! Dacă o faci, vei constata că nu te mai întreb şi îmi caut informaţiile în altă parte.

·  NU TE TEME CĂ PETRECEM PREA PUŢIN TIMP ÎMPREUNĂ! Ceea ce contează este cum îl petrecem.

·  POARTĂ-TE CU MINE CUM TE PORŢI CU PRIETENII TĂI! Atunci voi deveni şi eu prietenul tău.

Ţine minte:
·   INVĂT MULT MAI MULT DE LA UN MODEL DECÂT DE  LA UN CRITIC!  ŞI ... ÎN AFARĂ DE ASTA, TE IUBESC FOARTE MULT ...

 ... TE ROG, IUBEŞTE-MĂ ŞI TU LA FEL!

le-am vazut la scoala la Deni si mi-au placut atat de mult incat mi-am zis ca trebuie sa impartasesc cu voi.


Sa aveti o zi frumoasa!

2 comentarii: