luni, 14 ianuarie 2013

Felicitari de Craciun

Am gasit o parte din pozele cu felicitarile pregatite de noi pentru Sarbatorile de iarna (le ratacisem la un moment dat prin calculator). La o parte din ele am uitat sa fac poze si imi pare tare rau. Va prezint acum o parte din felicitarile trimise participantilor la concursul Cizmulita Mosului.



















Daca cititi aceasta postare, stiti ca ati trimis adresa, dar nu ati primit felicitarea va rog sa lasati un comentariu sau sa ne trimiteti un mail pentru ca e posibil sa se fi ratacit (avem un caz in care felicitarea nu a ajuns la destinatie, dar nici nu s-a intors).
Nu uitati de concursul nostru Amintiri si dorinte

Seara frumoasa!

3 comentarii:

  1. La mine a ajuns frumusica:http://www.blog.copilarim.ro/2013/01/felicitari-primite-n-dar-de-craciun.html
    Multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De tine stiam, ca te-am intrebat, avand in vedere ca se intamplase deja (nu ajunsese). Dar am rezolvat ... am trimis alta; ma gandeam ca poate se intoarce. Mai sunt persoane pe care le-am intrebat, dar nu mi-au raspuns, de aceea mai intreb iar poate se mai plange cineva ca nu a primit.
      Cu drag Rux!

      Ștergere
  2. si a mea a ajuns, multumesc mult :* si scuze ca am confirmat atat de tarziu :">

    RăspundețiȘtergere