duminică, 20 ianuarie 2013

Amintiri si dorinte - Ioana Alexia




Amintirea si ........................... dorinta.



Ziua mea de nastere,  5 august 2012, vazuta de mine.



diplomele


medaliile






Ma numesc Dogaru Ioana-Alexia, am 9 ani si 5 luni, locuiesc in Rm. Vilcea si sunt eleva in clasa a III-a. Am vazut pe situl dumneavoastra  anuntul de concurs aseara si  chiar daca mai era doar o zi pana la finalizarea acestuia m-am gandit sa incerc si eu.
“Amintiri si dorinte”
In anul 2012 au fost mai multe lucruri care mi-au placut, printre care ziua mea de nastere (5 august 2012 – am implinit 9 ani), pe care am petrecut-o cu parintii, matusile si unchiul meu, moasa, nasa, verisoara mea Maia si prietenele mele: Bianca, Sara si Maria. Toata casa a fost la dispozitia noastra, ne-am jucat, am dansat, am cantat, ne-am fardat... parintii ne-au lasat sa facem ce vrem... doar la masa ne chemau din cand in cand...

Tortul a fost spectaculos, iar lumanarelele de pe el ne-au facut sa suflam de multe ori, (erau lumanarele surpriza, cu reaprindere). Am suflat in ele toate si nu reuseam sa le stingem. Ne-a amuzat copios asta pe toate cinci.
Tot in anul 2012 am castigat medalia de argint - locul  al II-lea, la concursul de matematica “Arhimede”, etapa nationala. Am si locul I la Lb. Romana la concurs, cu medalie de aur, dar imi era putin frica de concursul de matematica si nu ma gandeam ca o sa pot reusi sa iau o nota buna, la medalie nici nu speram. Pe langa medalia de argint am primit si o sepcuta inscriptionala “Arhimede”, diploma si o carte.
 Pentru anul 2013 imi doresc sa iau medalia de aur la concursul “Arhimede” sau la altul, dar mi-as dori o medalie de aur la un concurs de matematica. Am uitat sa va spun, dar cand voi creste mare as dori sa devin informatician, iar ca informatician matematica si informatica, pe langa limba engleza trebuie sa fie punctul meu forte.



2 comentarii:

  1. Alexia m-am grabit atat de tare sa postez intrarea ta incat mi-a fost teama sa ma lungesc cu felicitari si succes. te felicit din inima pentru cum esti tu, pentru ceea ce faci si ce ti-ai propus pe viitor. Eu iti doresc mult succes si la concurs si in tot ce ti-ai propus. Sa ti se implineasca toate dorintele!

    RăspundețiȘtergere