sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Decoratiuni - flori



Noi am inceput sa pregatim decoratiuni pentru felicitari, martisoare, albume foto, jurnale, etc.
Va las doua mici tutoriale ca model dupa care puteti face cate modele doriti.

Materiale:
- flori decupate diverse modele
- lipici
- sclipici
- alte ornamente.




In poza nr. 2 am trasat conturul cu lipici (cum va aratasem si la felicitarea cu bradut) si am turnat sclipici deasupra (poza nr. 3); apoi am scuturat sclipiciul (4) si am adaugat alta figurina deasupra.




Aici am lipit pur si simplu flori decupate de acelasi model, iar in mijloc e o floricica mai mica.

Spor la decoratiuni!

3 comentarii:

  1. Foarte frumoase!Alina, esti tare harnica:d. Te-ai apucat din timp de treaba!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, cum timpul niciodata nu ne ajunge mi-am propus sa ma organizez mai bine de anul acesta ;)). Multumim!

      Ștergere
  2. arata tare bine...sunt idei bune si asa imi mai ocup timpul cu cel mic..ii dau de lucru si castig din toate partile: si copilul se distreaza si am si felicitari pt prietene pt 8 martie :)

    RăspundețiȘtergere