duminică, 20 ianuarie 2013

Concurs "Amintiri si dorinte" la final



Iata ca s-a incheiat concursul nostru "Amintiri si dorinte", din nou cu emotii din partea mea datorate programelului pentru colectie. Data trecuta aveam emotii ca era prima data cand il folosesc, tura asta mi-a dat emotii ca nu imi extragea castigatorul si sincer nu voiam sa-l extrag eu. In cele din urma am prelungit putin termenul, m-am asigurat ca e bifat random si mi-am zis fie ce-o fi si am inchis calculatorul. Mai tarziu am intrat si broscusa afisase deja si m-am linistit.

castigatorul nostru



Lucrarile participante






   











Astazi e ziua Karinei! La multi ani Karina! Cu sanatate, bucurii si numai momente frumoase de care sa iti amintesti cu drag! Te pupam de la mic la mare!





















Draga Ioan felicitari pentru lucrarea castigatoare, te asteptam sa ne scrii pe clubulmagic@gmail.com adresa ta postala pentru a fi trimis premiul.
Mi-as dori tare mult sa va premiez pe toti, dar ... va astept sa-mi scrieti pe mail adresa postala; vine luna martisorului si sa primesti in posta un martisor/o felicitare poate fi o surpriza placuta, mai ales pentru copii.

Felicitari tuturor pentru lucrarile realizate. Fiecare din voi a avut cate o idee ingenioasa, interesanta; la unele chiar nu m-am gandit, dar mi-ar place sa le pun in practica impreuna cu minunile mele. Speram ca v-a placut aceasta provocare si va asteptam sa ne surprindeti cu lucrarile voastre si la concursurile viitoare.

Va dorim tuturor o zi frumoasa, plina cu bunatati!

5 comentarii:

  1. Felicitari Ioan, da norocos mai esti ! :) Te pupam dulce !
    Multumim frumos pentru urari Alina ,te pupam si imbratisam cu drag !
    Nu in ultimul rand felicitari tuturor concurentilor !

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari Ioan. Sa te bucuri de premiu si sa petreci fiecare zi a copilariei tale transformand povestile in realitate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari,Ioan! Felicitari tuturor concurentilor pentru lucrarile interesante prezentate in concurs! Si... asteptam teme la fel de interesante ca aceasta.Multumim frumos, Alina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari Ioan!!! felicitari tuturor! mie imi face placere cand mai primesc cate o "provocare" :) ca pup dulce

    RăspundețiȘtergere