miercuri, 16 ianuarie 2013

Amintiri si dorinte Ioan


Oul de dinozaur



Iata ce ne povesteste Violeta, mama lui Ioan:

"Anul trecut Ioan a vrut s afacem un dinozaur din zapada, insa nu am apucat. Asa ca, datorita concursului, am incercat sa punem in practica dorinta lui. Am luat un dinozaur din casa; voiam sa-l folosim pe post de sablon, insa nu am reusit sa facem nici un dinozaur. Ioan a venit cu o idee salvatoare ... "mami ce zici sa facem un ou de dinozaur?". Asa ca ne-am pus pe treaba, l-am luat cu noi pe domnul Creasta, preferatul lui Ioan, l-am tavalit prin zapada, i-am dat forma de ou, apoi l-am asezat in cuib. Dupa ce posesoarea oului s-a intors de la vanat, am luat oul si l-am dus la adapost in casa (ideea era sa asteptam pana se topeste zapada, astfel incat Creasta sa iasa singur singurel din ou). Planul a fost deturnat de dra. Ana care a inceput sa caute prin zapada, Ioan i s-a alaturat si pana la urma dl. Creasta a iesit din ou "fortat" de imprejurimi".








O poveste foarte frumoasa! Si o idee ingenioasa de joaca pentru copii!
Multumim de participare Ioan (si Violeta)!
Mult succes!
Mai aveti timp sa va inscrieti la Concurs pana duminica 20 ianuarie!

2 comentarii: