sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Coroniță de advent cu portocale în Cizmulița Moșului


Am mai primit o coroniță pe ultima clipă, de la Stela.





Bună seara,
Ne înscriem și noi, Stela (5 ani) și mami Camelia, din București.
Am tăiat o farfurie de plastic, am învelit-o în hârtie tăiată dintr-o pungă, am înfășurat-o cu ață și am pictat-o cu verde. Am tăiat cojile de la portocalele tocmai mâncate în formă de floare și le-am fixat cu șnur roșu pe coroniță. Am tăiat o lumânare simplă în 4 bucățele și am fixat fiecare bucată în mijlocul 'florilor de portocală'. Am adăugat un pic de beteală și o fundiță. Stela a lucrat singură în mare parte, i s-a părut foarte interesantă coronița de advent.

Mulțumim!”



Mulțumim foarte mult de participare și mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu