vineri, 29 noiembrie 2013

Concurs de 1 Decembrie - Hora copiilor



Zilele trecute răsfoiam pe internet în căutarea unor activități de 1 Decembrie și n-am găsit mare lucru. Mă refer aici la activități în oraș și nu de realizat în casă. E trist că nu sărbătorim această zi istorică, e trist că autoritățile locale nu se ocupă și de acest aspect.

În schimb, știu că sunt părinți care nu lasă această zi să treacă fără să împartă cu copiii lor puțin din istorie, planifică diverse activități în funcție de vârsta și preferințele copiilor.

Cu gândul la voi dragi părinți m-am gândit să vă propun să realizăm împreună o colecție de activități cu și pentru copii de 1 Decembrie. 


Scrieți pe blogul vostru ce v-ați propus să faceți în acest an de 1 Decembrie împreună cu copiii și introduceți link-ul în colecție. Nu contează dacă este o activitate recreativă, sau povești sau craft. Trebuie doar să povestiți pe scurt sau cu amănunte, după cum preferați. Postarea să fie pentru activități din acest an; dacă repetați unele activități din anii trecuți, realizați o nouă postare în care spuneți ce activități ați desfășurat în anii trecuți și pe care le repetați/sau nu.

Colecția o las deschisă până pe data de 05 decembrie 2013, orele 22.00. Mi s-a întâmplat și mie să nu am timp chiar în ziua aceea să postez (mai ales că acum pică duminică), de aceea mi-am zis să vă las timp să scrieți.

Dacă nu aveți blog și doriți să ne povestiți despre activitățile voastre de 1 Decembrie, puteți să ne trimiteți pe e-mail la clubulmagic@gmail.com o povestioară, însoțită de câteva fotografii, până la data de 05 decembrie 2013, orele 19.00.

Premiu
Un set de creație brățări și anume - brățările prieteniei.
Mi s-a părut cel mai potrivit premiu pentru acest concurs.

Ce am realizat noi anul trecut - Activități de Ziua României 2012

Vă aștept, cu mare drag, să vă înscrieți activitățile în colecție și vă doresc multă inspirație și bună dispoziție!

Seară frumoasă!

7 comentarii: