vineri, 29 noiembrie 2013

Coroniță de Advent din carton în Cizmulița Moșului



















A mai sosit o coroniță în Concursul nostru, o coroniță realizată de cel mai tânăr concurent (dacă așa am reținut eu). Anastasia, 2 ani și 5 luni, a realizat, împreună cu mama ei o coroniță din hârtie după forma propriilor mânuțe.



Ce ne spune Ramona, mămica:

"Coronița noastră de Advent se realizează foarte ușor în doar 9 pași:
Pasul 1: Mami ia conturul mânuței și decupează formele (A. încă este prea micuță pentru această sarcină și mi-am permis să-i ofer o mână de ajutor)
Pasul 2: A. pictează farfuria de carton, decupată la mijloc, pe care va lipi ulterior formele de mânuțe
Pasul 3: A. pictează suportul de lumânare, realizat din tub de hârtie igienică
Pasul 4: Odată pictate toate cele 4 suporturi de lumânări, A. le probează
Pasul 5: A. pune lipici pe fiecare mânuță în parte
Pasul 6: A. lipește mânuțele pe farfuria de carton
Pasul 7: A. decorează coronița cu pompoane de diferite culori și dimensiuni
Pasul 8: A. pune lumânările în formă de om de zăpadă (omuleții de zăpadă sunt preferații ei în perioada aceasta a anului)
Pasul 9: Coronița de Advent este gata de poză :)







Anastasia este tare fericită să-și prezinte opera de artă, iar eu sunt cea mai mândră mămică de pe acest pământ. Așteptăm cu nerăbdare 1 Decembrie să aprindem prima lumânare din coronița noastră veselă.

Mulțumim.

Cu drag,
Ramona (mămica) și Anastasia (fetița mea minunată) :)"



Mai multe informații despre semnificația perioadei Advent dar și a coroniței de Advent găsiți în postarea - Coronița de Advent - semnificații, iar în categoria Coronițe de advent veți găsi modele de inspirație.

Nu uitați de Concursul nostru Cizmulița Moșului ediția a II-a; mai aveți timp până mâine să vă înscrieți coronițele în concurs. Mult succes tuturor și inspirație!

Un comentariu:

  1. Ne bucuram sa participam la concursul Cizmulita Mosului. Este primul concurs al fetitei mele, care intr-adevar are doar 2 anisori si 5 luni si o pofta imensa de mesterit lucruri frumoase :).
    Multa bafta si celorlalti copilasi. Toate coronitele din concurs sunt foarte frumoase si ingenioase.

    Ramona S.

    RăspundețiȘtergere