marți, 19 noiembrie 2013

Aniversare cu giveaway

Astăzi e o zi de 19, o zi de toamnă
cu puțin soare, cu puțin vânt
Cum spuneam mai demult într-o altă postare ….
îmi place toamna, cu farmecul ei …….
îmi place mirosul de struguri, de mere coapte, de dovleac ….
miros de castane și crizanteme …..
îmi place mirosul ploii, rece în comparație cu cea de primăvară, e un miros curat, e miros amestecat de frunze arse și ude,
un miros ce nu îl întâlnești la nici un anotimp ……
toamna natura trece spre hibernare,
pentru a renaște în primăvară,
de parcă ar vrea să ne arate că totul e continuitate,
că nu se sfârșește aici ….
toamna ne oferă peisaje multicolore, parcă cele mai frumoase fotografii …
cele mai îndrăznețe apusuri de soare …..
e vremea mustului și începutul poveștilor
ce vor continua în iarnă la gura sobei ….
se spune că toamna se numără bobocii, se culeg roadele,
,,este fiica belșugului și bogăției, cu rochie din frunze ruginii”
e vremea bilanțurilor, în tot ce ne-am propus și ce am realizat,
e vremea schimbării, a planurilor noi,
ascultați șoaptele toamnei, priviți natura
inspirați-vă cu idei și veți simți optimismul
bifați o filă din trecut și aspirați spre un nou început!

Și iată-mă în această zi privind în trecut, zâmbind cu sufletul împlinit
E o zi specială, o zi de bilanț pe care mi-am stabilit-o undeva în trecut
Îi mulțumesc lui Dumnezeu că a fost tot timpul alături de mine, i-am simțit prezența la orice pas
M-a ghidat, m-a ajutat să reușesc tot ce mi-am propus, ce am dorit
Trag linie și, chiar dacă am renunțat, pe parcurs, la unele aspirații, am făcut-o în mod voit, conștient
Și asta pentru că cele două minuni care îmi spun mama au dat totul la o parte și le-au trecut pe planul doi, trei ... ceea ce în trecut mi se părea necesar, acum nu mai e așa de important
Important e că m-au ales pe mine să le fiu mama, să îi iubesc, și asta mă face fericită și împlinită
Aceste minuni, împreună cu tati al lor, mi-au arătat ce înseamnă cu adevărat să iubești și să fii iubit
Și iată ce s-au gândit ai mei astăzi; să-mi ofere o medalie J


Dar, să trecem la lucruri mai serioase J

Astăzi am o surpriză pentru voi, un mic dar din partea mea. Dacă tot este toamnă, cu planuri noi, cu obiective, cu schimbări, vă ofer în dar această carte - Ghid de fericire pentru începători - scrisă de Ștefana Balan, să fie un sprijin pentru aceste noi începuturi. Și pentru că toamna e plină de aromă și culoare, adaug la această carte un set de săpunele, făcute de mine; sunt naturale, realizate prin metoda - la rece. Setul e format din: un șampon solid cu nucă, un săpun cu scorțișoară, unul cu cafea și fenicul, unul cu roiniță și spirulină și patru săpunele cu lapte de capră (numai bun pentru copii). 
Despre carte v-am povestit aici, iar despre săpunele puteți afla mai multe de pe celălalt blog al meu www.aromesiplante.ro (nu e actualizat cu informații, dar sper că voi reuși să rezolv și aspectul ăsta).


Ce trebuie să faceți? 
Să lăsați un comentariu la această postare și să-mi spuneți:
1. Ce v-a atras atenția pe acest blog (în cazul în care sunteți pentru prima dată aici)/ ce vă face să reveniți pe acest blog (în cazul în care nu sunteți al prima vizită)
2. Ce teme v-ar place să abordăm pe viitor?

Perioada de înscriere: 19 noiembrie - 6 decembrie 2013.
Extragerea va avea loc în data de 7 decembrie.

Vă doresc o zi minunată, plină de bucurii!
Mult succes!



34 de comentarii:

  1. In primul rand La multi ani inca o data si aici! Superb gestul copiilor de a-ti darui o medalie. si inca cat de frumoasa este.
    In al doilea rand tu stii de ce imi place blogul tau: pentru ca este cu si despre copii. chiar daca am intrat mai rar, chiar daca preocuparile mele au mers si pe alte ramuri, totusi lumea copiilor si a creatiilor pentru copii ramane o lume spre care ma indrept mereu.
    ce mi-ar placea sa gasesc aici? nu cred ca e ceva special. faci atat de multe si atat de frumoase ca nu stiu ce ar fi in plus de facut. iti doresc putere si spor sa faci la fel de multe si de frumoase si de acum incolo!

    RăspundețiȘtergere
  2. "LA MULTI ANI "inca o data,cu multi pupici si imbratisari !
    Eu ma inscriu sa fac doar concurenta ! :))
    Pup apasat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Beatrice, alaturi de mine ca intotdeauna :). pupi

      Ștergere
  3. La multi ani, Alina! Esi o lady adevarata si m-ai impresionat cu gentiletea ta in repetate randuri. Iti doresc multa multa fericire, sanatate si ulte bucurii. In blog admir recomandarile de jocuri si crafturile pentru copii. Succes in tot ceea ce faci si multi pupici capsunesti si argintii de la noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca multumesc foarte mult! Spui cuvinte mari pe care sper sa le merit.

      Ștergere
  4. La multi ani , Alina! Eu te-am cunoscut in urma unui eveniment nefericit, trist...dar ma bucur mult pentru ca te-am intalnit atunci. Esti o persoana deosebita...si asta se vede din tot ceea ce scrii aici pe blog.
    Iti doresc cati mai multi cititori care sa se stranga in jurul tau si sa te citeasca, avand parte de frumusetea ce o reversi prin randurile scrise de tine.
    Si sa nu uit: admir franchetea/sinceritatea ta :).
    Cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  5. La Multi Ani doresc blogului, sanatate si bucurii creatoarei acestui blog! MI-a atras atentia acest giveaway (si sincer am zambit vazand ca nu ati gasit o traducere potrivita pt acest termen:) eu urmaresc multe bloguri in engleza si aclo giveaway-urile sunt la ordinea zilei :)
    Apoi, cum in perioada asta sunt in cautare de craft ideas am "verificat" postarea cu bradut handmade si l-am trecut pe lista must do :) De fapt caut idei pentru activitatile din calendarul de advent pe care vreau sa-l realizez impreuna cu fetita mea :)
    P.s. imi place mult titlul cartii :) eu de ceva vreme sunt in faza de a incerca sa fiu mereu fericita chiar daca probleme si suparari marunte "ma bazaie" :)

    Sarbatori linistite si fericite tuturor!
    Cati

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt pentru prima data. Sunt incantata de aceasta postare..de 19 ..de parfum si melancolie, din cuvinte si trairi:) 19 ma insoteste peste tot..pe numere de case..pe minute de ceas..desi nu cred in cifre:) Mamica de 2 prunci pot spune ca pasesc prin acelasi univers in care sunt purtata din toate starile si emotiile dar si gratitudinea ca sunt mamica lor! MI-ar placea sa aflu mai multe despre activitatile voastre..desi vad deja asta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit pe blog si sper sa gasesti si late postari pe viitor care sa te incante

      Ștergere
  7. Îmi place creativitatea prezentată pe blog și asta mă atrage de fiecare dată la el :) După mine continuați tot așa :) La multe postări!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac activitatile pentru copii-in special- dar nu doar ele. Imi plac lucrurile simple, concrete si cred ca acestea le gasesc si pe blogul acesta. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca pasii te-au adus aici, sper sa ramai cat mai mult.

      Ștergere
  9. Sunt nou-venita pe blog, iar decoratiunile de Advent/Craciun au fost cele care mi-au atras atentia.
    Mult spor!
    Irina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun venit Irina! Imi place mult blogul tau, dar si cum percepi lucrurile. Poate ne vizitam mai des, mi-as face placere.

      Ștergere
  10. Draga Alina,eu nu mai stiu cum am ajuns la tine pe blog si nici ce mi-a placut,dar un lucru e cert: de fiecare data revin cu placere chiar daca nu spun nimeni ci stau in umbra.Eu iti multumesc pentru cate am gasit,pentru inspiratie sau pentru simpla informare,si-ti doresc sa fii sanatoasa sa-ti indeplinesti toate dorintele si visele.
    Cu drag,
    Gianina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum ne-am cunoscut nu prea are importanta, dar uneori ma mai intreb asa din nostalgie. Multumesc foarte mult pentru cuvintele tale si te mai astept pe la noi.

      Ștergere
  11. Mult inainte blogului tau.
    Este un blog reusit, frumos, colorat, un loc unde te simti bine. Articolele sunt despre copii, cam ce ma intereseaza pe mine in prezent :).

    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Sper să găsiți aici ce căutați sau puncte de plecare ...

      Ștergere
  12. La mulți ani! Blogul tău îmi place foarte mult și îl citesc mereu cu plăcere! A trecut ceva timp de când te-am descoperit, dar revin mereu cu acelasi interes!

    RăspundețiȘtergere
  13. Am intrat pe blog pt concursul Cizmulita... Si am citit multe lucruri interesante si atractive, mai ales despre/ pentru copii. Tineti-o tot asa! Sunteti o sursa de inspiratie excelenta!
    Camelia

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani draga Alina.Sa fiti fericiti si sanatosi cu totii.Desi in mare sunt activitati dedicate copiilor(si eu nu am inca) imi place dedicatia cu care te ocupi de blog si de activitatile pentru cei mici.Sa ai cat mai multe postari si cat mai multi cititori

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult Alexandra! Atunci să punem și idei pentru bebeluși și copii mai mici .... asta pentru viitor :). pupici

      Ștergere
  15. La multi ani, draga mea!
    Nu mai stiu cand am intrat prima data aici. Cert este ca nu am bagat prea mult in seama blogul. Asta pana nu ai insistat tu sa participam la concursul cu cizmulita mosului. De atunci tot intru.
    Deja am in lista niste proiecte cu idei preluate de aici.
    Nu imi vine momentan in minte nici o tema pe care as putea-o propune, dar sunt curioasa ce idei voi mai gasi in viitor aici. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mădi mă bucur să aud că mobilizez oamenii :). Sper să găsești multe idei pe aici, sper eu să am timp să le postez pe toate. vă pup

      Ștergere
  16. La multi ani !!!! Am doi mici care au gadilici la degetele asa ca sunt fascinata de toate minunatiile create de voi si revin mereu pentru inspiratie si mai ales pentru voiosia voastra :))
    Mult spor la creat si in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Măi gâdilicioșilor și ai mei sunt plini de gâdilici ... peste tot :))))
      Mult spor și vouă!

      Ștergere
  17. 1. LA MULTI ANI!

    1'. Diversitatea subiectelor. Ma tot uit pe ici pe colo, sa vad cam ce-i lipseste blog-ului si parca nu-mi vine sa cred...nu pot sa gasesc decat urmatorul raspuns la intrebarea nr 2: a mai ramas ceva ce n-ai abordat? :)

    felicitari !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Violeta mulțumesc foarte mult!
      Mai sunt ... subiecte neabordate, dar care mi le-am propus de mult timp. Aștept cum se spune, momentul potrivit.
      vă pup

      Ștergere