miercuri, 27 noiembrie 2013

Coroniță de Advent plină cu bomboane pentru Cizmulița Moșului
















Marian are 7 ani și a realizat, împreună cu mămica lui, o Coroniță de Advent din bomboane :). Pentru aceasta au folosit materiale diverse din casă cărora le-au dat o nouă utilizare și anume. printre materialele folosite amintim: pliante cu reclame, bandă adezivă, fundițe de la ambalaje de flori și bomboane.






















"Am făcut sul revista, am lipit-o cu scotch, am făcut un cerc din ea și am lipit capetele. Apoi am lipit de jur împrejur bomboane! Am decorat-o cum îi stă bine unei Coronițe de Sărbători cu un pampon. Coronița noastră e comestibilă și din acest motiv am plasat lumânarea în centru, pentru a evita rănirea copilului când se apropie de ea. Pentru Crăciun vreau să o îmbunătățesc cu crenguțe de brad, și ceva beteală. 
Mulțumim"

Eu vă mulțumesc pentru participare. Coronița voastră e originală, e visul oricărui copil, e plină de bombonele :). Vă doresc mult succes la extragere!

Nu uitați de Concursul nostru Cizmulița Mosului ediția a II-a; mai aveți o săptămână până când vă puteți înscrie coronițele în concurs. Mult succes tuturor și inspirație!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu