duminică, 24 noiembrie 2013

Coronița de Advent de la Maria și Gabriel pentru Cizmulița Moșului





Maria-Rita 6 ani și Gabriel 10 ani din Costeiu, Timiș ne-au trimis o minunată Coronița de Advent realizată de ei.

Ce ne scrie tatăl lor ....
"Pe un support de carton am lipit mânuțele din hârtie verde (conturul mâinilor copiilor). Copiii au decorat coronița cum au dorit ei, apoi am făcut lumânările. Pentru ca lumânările noastre să poată fi aprinse întreaga duminică (1 în prima duminică, 2 în a doua ...), le-am realizat din tuburi de hârtie igienică decorate. Am umplut tuburile cu vată și am așezat "flacăra" din hârtie colorată deasupra."

Mulțumim foarte mult pentru participarea la Concursul nostru Cizmulița Moșului ediția a II-a! Coronița voastră este foarte frumoasă, iar ideea cu formele mânuțelor este deosebită. Vă dorim mult succes la extragere! Voi introduce eu în colecție coronița, cu link la această postare.

Nu uitați de Concursul nostru Cizmulița Mosului ediția a II-a; mai aveți o săptămână până când vă puteți înscrie coronițele în concurs. 

Mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu