miercuri, 29 ianuarie 2014

Zâna Iarna



Dacă tot a venit zăpada, ne-am gândit să vă arătăm pe zâna noastră de pe perete, zâna iarna. E un șablon trimis de Cristina de la talentedenazdravani.ro, printat, decupat cu grijă și lipit pe perete. Eu am printat ambele zâne, era un șablon cu o zână aruncând fulgii pe dreapta și una invers. Astfel am folosit ambele jumătăți de brad și am format unul întreg. Pentru fustă am pus hârtie creponată.


Prin decembrie am mai scos la imprimantă una, dar am "donat-o" la școală doamnelor învățătoare. Colaborez cu drag cu cadrele didactice ale copiilor, mai ales când vine vorba de creativitate, materiale, etc. Erau în căutare de decor și le-am propus să le dau zâna noastră, în ideea că voi printa eu alta pentru acasă. Și așa am făcut, am pregătit decor de iarnă și pentru acasă, în cămăruța unde noi spiridușii de le acest blog ne desfășurăm activitatea J.





Dacă vă place și doriți și voi un astfel de decor, mergeți pe link la talente de năzdrăvani, lăsați acolo un comentariu cu dorința voastră și Cristina vă poate trimite în format electronic.

Seară frumoasă!



6 comentarii:

  1. Felicitari Cristinei pentru idee si tie pentru cum ai aplicat ! A iesit super fain ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ideea e a mea, dar desenul l-a facut Emanuel Pavel, dupa schita :).
    Alina, nu erau doua zane, era una pusa in oglinda, si printabila fata-verso, pentru cei care o folosesc la fereastra si nu pe perete, astfel incat sa se vada si din interior si din exterior :). asa sunt facute toate, in afara de decorul cu mos timp si spiridusii, facut exclusiv pentru perete.

    Cu bradutul trebuie musai sa fac ceva :)), vad ca mai toata lumea il vrea intreg, nu lipit jumatate la muchie... o sa vad cum scot omul de pe unul si sa-l fac intreg :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ups nu știam că e pentru a se vedea în oglindă, se vede că am sărit pe ea să o decupez rapid și nu m-am gândit. Nu era nici o șansă de a fi pusă pe geam, nici la școală, nici acasă ... La școală la fel am pus bradul întreg, așa mi-a plăcut mai mult, să fi pus doar pe jumătate avea nevoie de o margine. Și Dacă la școală a dus doar o parte din zână (pentru că a fost pusa tot pe perete) și bradul întreg ;)), la grădi la Edi am dus doar cealaltă parte din zână, fără brad (aveau nevoie doar de zână). La Zâna Primăvară voi ști cum stă treaba :). Vine și Moș Timp, doar că e migălos. După o tură de moș cu spiriduși decupați pentru școală, acasă nu am mai avut același chef :))). Acum e doar moșul pe perete, urmează și spiridușii.

      Ștergere
  3. Ideea fustei mi se pare minunata...Ce peisaj frumos ati creat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Alexandra! Ne place mult sa decorăm prin casă și pereții au nevoie de hăinuțe, nu? Iar ochii noștri au nevoie să vadă lucruri frumoase :).

      Ștergere