marți, 21 ianuarie 2014

Concurs Amintiri și Dorințe - ediția a II-a




Încet, încet ne dezmorțim din șirul sărbătorilor și ne apucăm de treaba, nu? În dorința de a păstra (sau mai bine zis de a implementa) o tradiție, vă invit la ediția a II-a a concursului – Amintiri și Dorințe.

M-am gândit să vă țin activi și să fie un concurs plin de surprize pe tot parcursul lui, nu numai la final, prin urmare avem mai multe categorii de premii, și anume:

Premiu pentru răspândirea informației J
Vrem să mulțumim celor vor face cunoscut concursul nostru pe blogul propriu, prin urmare avem un premiu special, ce va fi acordat prin tragere la sorți (cu random). Pentru acest premiu trebuie să scrieți o postare, pe blogul propriu, prin care faceți cunoscut concursul nostru (o postare separată de cea în care prezentați creația). După ce ați scris postarea, pe blogul vostru, lăsați aici, într-un comentariu, link-ul acelei postări. Pe parcursul concursului voi realiza o listă cu participanții (chiar aici) pe care o voi edita pe parcurs.
Termenul limită pentru înscrierea la acest premiu este 12 februarie, ora 18.00. Câștigătorul va extras prin random în aceeași zi (12 februarie) sau pe 13 februarie.



Premiu: 1000 things to make and do - O carte de 368 de pagini plină de activități ce pot fi realizate de copii sau împreună cu aceștia; conține instrucțiuni pentru realizarea de desene, picturi, colaje, decorațiuni 3D.



Listă participanți:
1. Pitici voinici
2. Simo Simonica
3. KaBea
4. Dogaru Aura
5.  Ana Naghi
6. Vavaly
7.  Alexia Ioana
8. Alexia Ioana
9. Color Your Life in Joy
10. Raluca - Caiet pentru casa mea
11. Sakura
12. Ramona M.
13. Evenme
14. Dagatha

15. Doar noi
16. Simona

Nr. norocos este 6 - Vavaly



Categoria de creație
Pentru această categorie trebuie să realizați o lucrare, cu ce materiale doriți și prin orice tehnică, în care să se regăsească o amintire frumoasă din anul ce tocmai a trecut și o dorință arzătoare ce doriți să vi se îndeplinească anul acesta. Lucrarea trebuie să fie realizată special pentru acest concurs.

1. Dacă aveți blog scrieți o postare despre lucrare, câteva cuvinte, ce reprezintă ea, care este amintirea frumoasă și ce dorință arde în suflețelul vostru, apoi adăugați linkul postării în colecția noastră. În cadrul postării trebuie să menționați că participați cu lucrarea la concursul nostru.

2. Dacă nu aveți blog, puteți să ne trimiteți, pe adresa de e-mail clubulmagic@gmail.com, o fotografie finală și 2-3 fotografii cu etape ale lucrării, alături de câteva cuvinte despre lucrare, și o vom adăuga noi în concurs. Nu înscrieți linkuri din albume foto, sau albume din pagina/ contul de facebook.

Cei ce au participat și anul trecut pot scrie, dacă vor, câteva cuvinte despre dorința de atunci, dacă ea a devenit sau nu realitate J.

Perioada de participare: 21 ianuarie - 16 februarie 2013 (ora 21:00).

Atenție! Pentru fotografiile trimise pe e-mail (cum am detaliat la punctul 2.) termenul limită de înscriere este 16 februarie ora 19:00, pentru a avea timp să înscriem linkurile în concurs.

Premii: Broscuța va extrage 2 (doi) câștigători ce vor primi o cutiuță frumos decorată plină cu materiale numai bune pentru realizarea de felicitări și decorațiuni de primăvară, și anume: ștampile decorative, figurine din pudră ceramică (magneți dar și pentru mărțișoare), șervețele decorative, diverse materiale și figurine din hârtie, carton, dantelă, etc.
Începând cu a 21-a lucrare introdusă în colecție vom suplimenta premiile cu încă o cutiuță la fiecare 10 participanți, adică: la cel puțin 21 de lucrări introduse, vor fi 3 câștigători, la cel puțin 31 de lucrări introduse vor fi 4 câștigători, etc.

Câștigătorii vor fi aleși prin tragere la sorți, automat la închiderea colecției (16 februarie, ora 21:00).

modelele sunt cu titlu de prezentare; ele vor fi aranjate frumos în cutie.
















Premiu special: Primul participant ce înscrie lucrarea în colecție va primi un premiu special ce va fi expediat chiar în timpul concursului. Acesta constă într-o carte de 24 de pagini - Summer fun - plină cu activități ce pot fi realizate de copii sau împreună cu aceștia în timpul verii și nu numai. La acestea se adaugă două pagini cu stickere decorative.




Câștigătoarea cărții este - Simo.

Pentru orice nelămurire în legătură cu acest concurs ne puteți scrie pe e-mail la clubulmagic@gmail.com sau ne puteți lăsa un comentariu la această postare.

Sperăm că vă place tema concursului nostru Amintiri și Dorințe, și premiile desigur, și vă așteptăm cu drag să vă înscrieți lucrările în colecția noastră.

Nu este obligatoriu să ne urmăriți prin Google Friend Connect sau pe Facebook, dar ne-ar face mare plăcere (de la Rux preluare J). 

Mult succes tuturor și multă inspirație!


51 de comentarii:

  1. am dat de stire pe fb,dar si pe blog ;)
    http://piticidarvoinici.wordpress.com/2014/01/21/o-veste-buna-pentru-copii-vine-de-la-clubul-magic/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce rapidă ai fost Anto! Mulțumesc de distribuire; te-am înscris prima pe listă.

      Ștergere
  2. ce frumos! chiar ma gandeam sa scriu o postare despre concurusl de anul trecut! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey Simo, gând în gând :). Tu chiar ai ce povesti; te așteptăm în colecție.

      Ștergere
  3. am fost tare nerabdatoare sa scriu, asa ca iata si mestereala mea pe anul acesta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitări Simo! Ai câștigat cărticica din imagine - Summer fun. Mă bucur mult pentru dorința ce s-a îndeplinit și îți doresc și celelalte dorințe să devină realitate!

      Ștergere
  4. Eu n-am facut postare separata, insa am pus concursul pe pag. in dreapta :* !
    http://coltpestritkabea.blogspot.ro/
    Sa ai concurenti muuulti si bafta tuturor! Multumim frumos ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc foarte mult Beatrice! De fiecare dată ai fost alături de mine. pupici

      Ștergere
    2. Pai se poate,cum sa nu fiu ?! Si ca sa nu stric oranduiala, iata si postarea http://coltpestritkabea.blogspot.ro/2014/01/invitatie-la.html
      Pupici dulci !

      Ștergere
  5. Buna!
    Am facut cunoscut concursul, postarea o puteti vedea aici http://alialexia.blogspot.ro/2014/01/concurs-nou.html .

    RăspundețiȘtergere
  6. Alina, nu am putut rezista tentatiei! Top si eu! Cu ceva mai multa inspiratie si mai mult curaj ca anul trecut :)

    O luam pas cu pas, asa ca mai intai anuntam provocarea, apoi vine si lucrarea(na, ca am facut si rima!) : http://ananaghi.info/o-noua-provocare/

    Sa curga cu lucrari frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc foarte mult Ana Naghi! Așteptăm și creația :)

      Ștergere
  7. am dat şi eu de ştire pe blog : http://vavaly.wordpress.com/2014/01/24/concursul-amintiri-si-dorinte/
    sper să reuşesc şi să meşteresc ceva până la sfârşitul concursului :). la cât mai mulţi concurenţi vă doresc dragi spiriduşi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim foarte mult de răspândirea veștii! Așteptăm cu drag și lucrarea în colecție.

      Ștergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am facut o postare pentru concurs, fiica mea are acum si alte adrese de blog.
    O noua stire pe blog la http://blogulvioletta.blogspot.ro/2014/01/concurs-amintiri-si-dorinte-invitatie.html .

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai avem o publicitate pentru concurs. O gasiti si http://ioana-alexia.blogspot.ro/2014/01/concurs-amintiri-si-dorinte.html.
    Va doresc sa aveti la cat mai multi participati.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am postat link-ul pentru concurs pe mai multe bloguri, sper ca nu sunt probleme!
    Fiica mea isi doreste foarte mult sa castige macar un premiu, chiar micut!
    Pune mult suflet in tot ceea ce face, a lucrat cu drag pentru "Amintirea si dorinta" ei!
    Sa speram ca broscuta o sa tina si cu ea.
    Este incantata de tot ceea ce tine de decor, casa noastra este plina de hartiute colorate, forfecute, carioci, lipici, creioane colorate, coli, perforatoare, stampilute si cate si mai cate. Oricat de multe ar avea niciodata nu sunt suficiente. Mereu trebuie sa vizitam libraria de langa blocul nostru pentru a ne imbogati colectia!
    Le doresc bafta participantilor, dar si noua!

    RăspundețiȘtergere
  12. Una dintre cele mai interesante teme de concurs. Am răspândit şi noi vestea şi pe blog şi pe FB şi sperăm să admirăm cât mai multe amintiri şi dorinţe împletite. :) Mulţumim frumos.

    http://coloryourlifeinjoy.blogspot.ro/2014/01/concurs-de-la-clubul-magic.html

    RăspundețiȘtergere
  13. Am promovat si eu concursul pe blog. mai primiti un paticipant?
    http://dpnori.blogspot.ro/2014/01/invitatie-la-concurs-amintiri-si-dorinte.html

    RăspundețiȘtergere
  14. Si iata si creatia, sau cel putin stu ca ne-am straduit :)

    http://ananaghi.info/diy-acvariu-cu-pesti-si-alte-vietuitoare-marine/

    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  15. Si noi am dat de ştire....mult succes tuturor.

    http://cusaturi-traditionale.blogspot.ro/2014/01/concurs-mare-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna.noi n-avem blog, dar am trimis mail cu creatia :).multumim pt concurs! Violeta argatu

    RăspundețiȘtergere
  17. A ajuns si linkul meu?
    http://talentedenazdravani.ro/blog/2014/01/28/inima-din-cheite-de-aluminiu/

    RăspundețiȘtergere
  18. am raspandit si eu vestea, sper sa putem realiza si lucrarea cat de curand

    http://alexmararoxd.blogspot.ro/2014/01/concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  19. Mulțumim! Așteptăm și lucrarea în colecție. Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  20. :-)
    Am găsit ideea la Vavaly :-)
    Avem o dilemă. Am doi copii care au lucrat deja pentru concurs și, între timp, mi-a venit o idee și mie, adultul :-D
    Adicătelea, întrebarea e...pot posta trei articole separate cu cele trei produse finale pentru acest concurs? Sau...abuzez? :-D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună Agatha,
      Puteți participa fiecare cu câte o creație, așa a fost și la concursurile trecute și așa a rămas și acum. Dacă vreți puteți face postări diferite, dacă nu, introduci același link de la postare de 3 ori, dar alegi la pasul următor poza diferită. La fiecare poză să apară diferit și numele participantului. Cum vă este mai ușor.

      Ștergere
  21. Ne-am înscris și noi ;-)
    Deocamdată am răspândit ideea :
    http://experimentesiexperiente.wordpress.com/2014/01/31/mare-concurs-mare-amintiri-si-dorinte/

    RăspundețiȘtergere
  22. http://bios-doareu.blogspot.ro/2014/01/concurs-amintiri-si-dorinte.html
    V-am prommovat! Succes!

    RăspundețiȘtergere
  23. http://prichindeii.com/amintiri-si-dorinte-editia-a-ii-a/ Uite și postarea noastră!

    RăspundețiȘtergere
  24. Prima „amintire” din concurs :-)
    http://experimentesiexperiente.wordpress.com/2014/01/01/amintiri-si-dorinte-cu-vlad/

    RăspundețiȘtergere
  25. Linkul corect ;-)
    http://experimentesiexperiente.wordpress.com/2014/01/01/amintiri-si-dorinte-cu-vlad/

    RăspundețiȘtergere
  26. Dagatha te rog sa introduci link-ul in colectia ce se afla exact sub postare. Extragerea se face automat cand se inchide colectia. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  27. Sunt adormită :-D
    Uitam pasul cel mai important!
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  28. Asadar participam si cu lucrarea/ lucrarile caci la dorinte nu ne mai puteam opri

    http://alexmararoxd.blogspot.ro/2014/02/amintiri-si-dorinte.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog să introduci link-ul în colecția ce se află exact sub postare. Extragerea se face automat când se închide colecția. Mulțumesc.

      Ștergere
    2. eu va multumesc ...nu vazusem asta :)

      Ștergere
  29. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  30. am inscris linkul, dar la nume am uitat sa scriu numele lui David si a ramas cel al blogului. Se poate modifica?

    RăspundețiȘtergere
  31. Nu mai știu dacă se poate modifica, dar știu că se poate șterge și introdus din nou. Îl poți lăsa așa cum e, știm cine se ascunde în spatele link-ului :). Mulțumim de participare și mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  32. buna
    am trimis si noi foto pntru concurs dar nu apar aici :(
    sunt trimise pe adresa de mail

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am primit lucrarea și o vom introduce în colecție înainte de închiderea acesteia. Nu am scris nicăieri că ne asumăm să le postăm imediat ce le primim pe mail.

      Ștergere
  33. credeam ca nu a ajuns atata tot

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna,

    S-au extras castigatorii pentru creatie....nu vad nicaieri, si ma gandesc ca poate i-ati pus in alta parte.
    Numai bine!
    Multumim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună,
      Câștigătorii sunt chiar deasupra colecției. În postarea de ieri i-am afișat din nou și am scris și câteva rânduri de ce sunt 5 și nu 2.
      Zi frumoasă!

      Ștergere