miercuri, 1 ianuarie 2014

Bun venit 2014


Vă mulțumim foarte mult că ați fost alături de noi în acest an, pentru încrederea acordată și sprijinul oferit, și vă dorim mult succes în activitățile și planurile voastre din 2014.

Am cunoscut în acest an oameni minunați, pe unii îi știam, dar i-am cunoscut mai bine, pe alții abia ce i-am întâlnit și ne-a făcut o deosebită plăcere. Am legat prietenii noi, am consolidat prietenii mai vechi. Am petrecut, alături de voi și ne-am bucurat de momente frumoase, provocări și activități interesante, minunate.

Îndrăzniți să visați, să sperați, să credeți, să vă puneți dorințe și să credeți în ele din tot sufletul, cu toată energia și aceste dorințe vor deveni realitate. Vă spun toate acestea din proprie experiență. Când îmi doresc ceva, îmi îndrept toată energia mea asupra acelui lucru și el devine realitate. Mulți spun că sunt o norocoasă, eu aș spune că toți suntem norocoși. Dumnezeu dă la toată lumea, dar nu ne impune; noi suntem cei ce vedem și luăm sau nu; primul impuls este cu sufletul, poate ar trebui să ascultați mai mult acest instinct, al doilea impuls e al rațiunii, aici intervine liberul arbitru. Poate pentru acea dorință trebuie să faceți un compromis, să riscați; poate fi șansa vieții voastre, dar să alegeți ceva mai confortabil. Fiecare decide pentru el, nimeni nu e în măsură să impună sau să forțeze.

Vă dorim un an 2014 plin cu sănătate, bucurii, clipe minunate, realizări pe toate planurile și vă așteptăm cu mare drag să ne urmăriți în continuare!



6 comentarii:

  1. Bine va regasesc frumosi si voiosi in noul an :* !
    Eu am o vorba:"Dumnezeu iti da,dar nu-ti baga in sac" , deci trebuie sa ne dorim si sa bagam singuri :D, iar eu asa am de gand sa fac si trebuie sa-mi reuseasca. Va doresc un an plin cu sanatate si vise implinite ! Pup cu mare drag familia frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Beatrice indrazneste si baga in sac! Dumnezeu nu se supara ci se bucura, si ingerasii nostri de asemeni. Ei vin sa ne ajute, iar noi ii ignoram. Bucura-te de tot ce iti este dat!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani,draga Alina!Eu am un mare MULTUMESC pentru tine,pentru ca mi-ai facut o surpriza de care eu uitasem,iar cadourile sunt superbe...de cate ori ma uit la ele,ma gandesc la tine,la generozitatea ta.Iti urez sanatate si un an asa cum ti-l doresti!
    Multi pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vazusem postarea voastra pe mobil, in feedly, fix inainte sa-mi scrii. Dar de pe mobil nu ma lasa sa comentez, si asa ratez multe interactiuni. Dar acum mi-am propus ca atunci cand ajung la calculator sa dau un semn.

    Sunteti tare frumosi. Sa fiti veseli si dornici de joaca in noul an, si mai ales sanatosi! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim Raluca! Am văzut și pe alte bloguri, se pare că multă lume a simțit să iasă puțin din anonimat.

      Ștergere