sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Îngerași din scoici



În fiecare vară adunăm scoici în idee că vom face decorațiuni cu ele când ajungem acasă. Până acum nu am făcut cine știe ce cu ele și s-au adunat destul de multe. Idei cu decorațiuni din scoici sunt multe, deocamdată noi ne-am oprit la îngerași. Spiridușilor mei le-a plăcut atât demult cum se lucrează cu scoicile încât ar fi vrut să facă îngerași mulți. Dar le-am spus că trebuie să ne oprim și să facem zilele viitoare și altceva. Majoritatea ideilor pe internet sunt cu mărgele, dar noi nu aveam, prin urmare am pus în locul mărgeluței (unde e capul) tot o scoică. Obligatoriu îngerașii noștri au ochi și zâmbesc :). Drept e că, de fiecare dată când văd îngerași lucrați fără ochi, simt că le lipsește ceva. Hai să-i vedem pe fiecare în parte .....















Dacă lucrați și voi îngerași din scoici, să ne spuneți și nouă! 

10 comentarii:

  1. Minunati ingerasii din scoici si, ai dreptate, chipul desenat cu ochi si zimbitor ii aduce mai aproape de inimile noastre !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim Geta! Așa ni-i imaginăm și noi, cu fețe blânde care zâmbesc la noi!

      Ștergere
  2. Ce frumosi au iesit, la asta chiar nu ma gandeam ! :) Bravo lor :* !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ideea este minunata.Sincer nu am mai vazut-o si ma bucur ca am facut-o ...ce rezultat frumos si cred ca sunt usor de facut.Minunati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim Alexandra! Da, sunt foarte ușor de realizat; contează mult lipiciul, îi voi face o poză și îl voi posta.

      Ștergere
  4. Sunt superbi! Facem și noi anul viitor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim Simona! Mă bucur că ți-au plăcut și îi treci pe listă. Așa fac și eu, adun de la an la an idei și îmi tot propun să facem. Mai greu e cu postatul a ceea ce realizăm.

      Ștergere