sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Tablouri cu mânuțe de copii


Acesta este darul ce l-am făcut de Crăciun bunicilor și sperăm că le-a plăcut. Un tablou cu două mânuțe de copii (unul de 7 ani și unul de 5 ani). Tabloul e pe pânză, pe care am pictat-o cu verde, apoi fiecare și-a pictat mâna și a lăsat o amprentă pe tablou. 




Am tamponat cu pensula pe amprentă să evidențiez culoarea, pentru că era foarte palidă, apoi am scris deasupra numele fiecăruia (aici nu apare). Inițial am vrut să fac o pastă modelatoare din făină, și chiar luasem o rețetă de pe facebook, dar a încercat o colegă înaintea mea și a spus că nu i-a ieșit. De aceea nu m-am mai complicat și am ales această variantă, care e foarte bună, și rezistă în timp.


Voi ce ați dăruit bunicilor? Lăsați un comentariu cu link, poate ne inspirăm și noi. Mulțumim!

Seară frumoasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu