marți, 23 aprilie 2013

Swap de Primăvară Revista Atelierul - darul primit



M-am înscris, pentru a doua oară la Swap-ul organizat de Revista Atelierul și anume Swap-ul de Primăvară (tura trecută era de vară ;))). A fost o lună Aprilie tare vitezomană, m-am înscris și nici nu mi-am dat seama cum a trecut timpul. Eu realizez din timp lucrările, dar mai greu cu postatul pe blog (sau ajunsul la poștă); când îmi propun intervine ceva și mă întârzie.  


De data aceasta Swap-ul s-a desfășurat cu perechiș iar perechea mea .. ghici cine să fie fost? Chiar Rux ... după ce "ne-a acuzat" cineva că ne dăm premii una alteia ;)), am aflat și distribuirea perechilor (sincer chiar m-a pufnit râsul).
Aceste minunate creații sunt realizate de Rux de pe Copilărim. Nu-i așa că-s minunate?







Mulțumesc Rux! Sunt foarte frumoase toate! Ne-ai luminat seara (că și copiluții mișunau pe lângă mine când am desfacut). Este extraordinar câtă răbdare poți avea.



5 comentarii:

  1. Ma bucur ca au ajuns cu bine si mai ales ca va plac:)!!

    Ei uite nu stiam de "acuzat" ;)). Dar da am ras - a fost foarte amuzant. Tocmai pentru a evita vreo urma de indoiala am ales eu sa setez broscuta inlinkz sa aleaga castigatorii "_".

    Ei noi sa fim sanatoase:P. A fost o coincidenta frumoasa;).

    RăspundețiȘtergere
  2. "Ce de bunatati" ai acolo!Sa le stapanesti cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase sunt!Asa fac si copiii mei cand primesc vreun colet,sunt langa mine imediat.

    RăspundețiȘtergere