joi, 18 aprilie 2013

Artistul săptămânii

 
Imi place mult lucrul manual (sau se mai zice handmade ;))), mă bucur când cineva (prieten sau doar cunoscut) își descoperă noi pasiuni, sau le avea, dar îi trebuia un anume context să le conștientizeze. În jurul meu am muți iubitori de frumos, de natură, cu dorința de a realiza sau decora ei înșiși lucruri ce sunt de-a dreptul minunate. Am urmărit (și mi-au plăcut) diverse interviuri în blogoferă, menite să promoveze un artist sau altul. De aceea am decis să realizez și eu o rubrică numită - Artistul Săptămânii în cadrul căreia să promovez câte un artist, de orice fel, fie că lucrează doar pentru pasiune, fie că ajunge chiar să vânda puțin din pasiunea sa.
 
Cum am spus, scopul acestei rubrici este de a promova frumosul. Prim urmare am modificat putin structura blogului (speram să reușesc finalizarea site-ului, dar ...) astfel încât în partea dreapta (în coloana din dreapta) va fi promovat în fiecare săptămână câte un artist.
 
Ce presupune promovarea?
- o postare despre artist, cu o mică poveste despre el și lucrările sale;
- Banner cu link către site/blog (care va rămâne în continuare, în urma unui schimb de bannere);
- afișarea paginii de facebook a artistului;
- postarea de diverse lucrări, cu link către blog sau magazin.
 
(dacă îmi mai vine o idee, editez pe parcurs)
 
Promovarea este gratuită. Dacă vă arătați interesați să organizați un concurs aici sau să sponsorizați un anume concurs, ideea e oricând binevenită (dar nu este obligatoriu).
 
Sper să vă placă ce vă voi prezenta în fiecare săptămână, și anume, în fiecare joi și, de ce nu, poate chiar descoperiți ceva ce vă place și chiar achiziționați produse cu ajutorul acestor postări. 
 
Pentru orice idee, sugestie ... lasați, vă rog, un comentariu.
 
Dacă doriți să fiți promovați, în cadrul acestei rubrici, vă rog sa trimiteți un mesaj la adresa de e-mail clubulmagic@gmail.com.
 
Vă doresc o după amiază plină cu soare și plimbări în aer liber!

Un comentariu:

  1. O idee frumoasa si te felicit pentru ea ! :*
    Sa ai cat mai multe colaborari si "artisti" ce-ti vor trece "pragul" ! :)

    RăspundețiȘtergere