duminică, 21 aprilie 2013

Rezultat final concurs - Ghicitoarea de Luni - completează versurile

 
Ieri s-a încheiat concursul nostru Ghicitoarea de Luni - completează versurile.
 
Am primit  4 răspunsuri, și anume:
1. Mami de Rareș - Uite o girafă mare, bate ritmu-n pas; Africa i-o țară caldă anul împrejur;
2. Ana Deac (nu știu de ce nu se vede comentariul, l-am publicat) - Uite o girafă mare, bate într-un pas; Africa e-o țară caldă aur împrejur;
3. Ana Naghi - Uite o girafă mare bate ritmu(-n) pas; Africa e mare, caldă, abur împrejur;
4. Burețica - Uite o girafă mare, bate ritmu-n pas; Africa e-o țară caldă anul imprejur.
 
Răspuns corect:
Uite o girafă mare, bate ritmu-n pas
Africa-I o țară caldă, aur împrejur.
 
Ați fost, fiecare în parte, aproape de răspuns, foarte aproape. Cântecelele acestea au un murmur în fundal și nu se distinge foarte clar cuvântul, dar aici vine distracția ghicitului. Am cerut, între timp, și o confirmare a răspunsului correct și de la Lollipops. Aș fi vrut să ajungă până să public postarea, dar ... o voi publica atunci când o primesc.
 
Prin urmare nu avem nici un câștigător. Dacă sunteți de accord cu mine, aș reporta premiul de la această ediție (un ghiveci cu flori dulci) la care să adaug încă ceva (vedem luni despre ce este vorba). Sper să fie mai multă activitate la acest concurs - provocare. Cei care doar ați privit ce se întâmplă sunt convinsă că ați vrut să răspundeți, dar ... v-a fost teamă de un răspuns greșit? Farmecul, zic eu, e tocmai distracția.
 
Acestea fiind spuse, ne revedem maine la o nouă ghicitoare.
 
Seară frumoasă!
 
 

2 comentarii:

  1. Asteptam provocarea numarul 2 :) Intre timp,o sa imi curat urechile.

    Ah, sa nu uit, ai o provocare si de la mine: http://ananaghi.blogspot.ro/2013/04/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Am publicat provocarea, dar ...
    Multumesc de provocare!

    RăspundețiȘtergere