duminică, 28 aprilie 2013

Ghicitoarea de luni - rezultat



Săptămâna trecută v-am provocat să ghiciți personajul ce se ascunde în fotografie.


Din păcate acestea erau elementele unei decorațiuni ce reprezenta iepurașul de Paște; toate răspunsurile au fost - oul decorat.


Îmi cer scuze că postez astăzi (trebuia ieri), dar chiar nu am avut cum să intru până acum.
Îmi pare, de asemeni, rău că nimeni nu a spus - iepuraș.

Am luat decizia să suspend această provocare; deși multe persoane s-au arătat încântate, nu au mai trecut pe aici de la prima ediție (cu trandafirul). Voi vedea, după Sărbătorile Pascale dacă revin asupra deciziei și reiau Ghicitoarea de Luni sau aceasta rămâne suspendată până la o dată necunoscută.

Spor și inspirație!

3 comentarii:

  1. Mai esti suparata?
    nu cred ca trebuie sa iti para rau ca nu a spus nimani iepuras. e o ghicitoare pana la urma. Ghiceala e ghiceala :) pur si simplu, nimeresti sau nu.
    Elementele au fost astfel aranjate incat te ducea inevitabil cu gandul la ou. si eu stateam si ma zgaiam. oare ce sa fie ca ou e prea simplu.
    Chestiile alea galbene ce ieseau dedesubt nu semanau nici a fire de iarba, nici a altceva :) cele doua bete maro si verde nu semanau a modele de pe ou (erau prea mari). Desi se vedea ca este si un ou pe acolo, ar fi fost un ou tare ciudat.
    :)
    Si eu eram curioasa daca o fi ghicit cineva. ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sakura draga nu e vorba de nici o suparare; am scris de ce as dori sa suspend. Dar ma voi gandi pana dupa Sarbatori; acum sunt foarte prinsa cu ceva ordine (mai ales in camera unde realizam noi decoratiuni, e vraiste) si apoi cu prajiturele si mancare pentru ca am de Paste toti finii in vizita (e o vizita obligatory, impusa de mine ;)) in fiecare an de Paste si Craciun).
      Sarbatori Fericite si spor in ce faci!

      Ștergere
  2. Pai daca ne-ai lasat la vedere doar ovalul si din rest nu se vedea mai nimicuta ne-am gandit la ou ca era paste :)))), de parca bietul iepuras n-ar fi facut parte si el din decor.E tare simpatic :) !
    Imi pare rau ca lumea n-a mai trecut ! :*

    RăspundețiȘtergere