luni, 15 aprilie 2013

Concurs Ghicitoarea de Luni - completeaza versurile




Începând cu această săptămână lansăm o nouă provocare, una săptămânală, și anume Ghicitoarea de Luni. Acest concurs-provocare a luat naștere cu ocazia concursului ghicitoare - Câte petale are trandafirul. V-am intrebat atunci dacă v-ar place o continuare și raspunsul a fost afirmativ. M-am tot gândit cum să fac, cu ce ghicitori să vă provoc și am găsit câteva; sper să mă țină inspirația mult timp. Vor fi din domenii și pe teme diferite, astfel, zic eu, că nu vă veți plictisi. Premiile la această provocare vor fi, deocamdată, simbolice; eu sper să vă placa jocul mai mult decât un anume premiu. Dacă cineva dorește să sponsorizeze, la un moment dat, această provocare, este rugat să-mi scrie pe mail.
Tema:
Săptămâna aceasta vă propun un cântecel. Am publicat cântecelul - Africa în data de 8 aprilie.
Urmați linkul spre postarea cu pricina și completați stofele cu rândurile unde apare semnul ????????? (sunt două). Lasați un comentariu la această postare cu răspunsul vostru.
Perioada de desfășurare:
15.04 - 20.04.2013 (orele 20:00). În data de 21.04.2013 se va afișa căștigătorul. Dacă vor fi mai multe răspunsuri corecte se va face o tragere la sorți.
Răspunsurile la întrebare(comentariile voastre) vor fi moderate și nu vor fi publicate până la termenul final pentru a nu vă inspira. Comentariile ce nu conțin răspunsul la întrebare vor fi publicate. Pe parcurs, vă voi anunța cine a răspuns ca să stiți că a ajuns comentariul vostru și să nu postați de mai multe ori (s-a întamplat la alte concursuri).
Premiu:
Câștigătorul va primi drept premiu un buchet cu flori dulci din hârtie creponată, aranjat frumos într-un ghiveci.

Acestea fiind spuse, va astept cu drag sa raspundeti provocarii Ghicitoarea de Luni.
Să aveți o zi minunată cu mult soare și inspirație!

8 comentarii:

  1. Uite o girafa mare, bate ritmu-n pas

    Africa i-o tara calda anul imprejur

    RăspundețiȘtergere
  2. Am primit un raspuns de la Mami de Rares. Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super distractiv! Ema asculta vesela melodia si eu completez strofele :))
    Sunt cam tare de-o ureche, dar eu asa am auzit si asa as completa cele doua versuri:

    1.Uite o girafa mare bate ritmu(-n) pas

    2.Africa e mare, calda, abur imprejur

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim de raspuns Ana Naghi! Acum iti imaginezi cum am ajuns sa pun cantecelul in concurs ;))).

    RăspundețiȘtergere
  5. Uite o girafa mare, bate ritmu-n pas

    Africa e-o tara calda anul imprejur

    RăspundețiȘtergere