marți, 9 aprilie 2013

Premiu de la Ghemuletul Incalcit


Alexandra, de la Ghemuletul Incalcit, ofera lunar cate un giveaway cititorilor fideli ai blogului. M-am tot invartit pe la ea de cateva ori, mi-a placut foarte mult ce a propus luna de luna. Dar, eu, de regula, nu ma inscriu la concursuri/giveaway daca obiectul pus ca premiu, desi imi place foarte mult, nu as avea ocazia sa-l folosesc (cum I-am si spus intr-o luna cand premiul era o minunata pernuta de ace - aici era problema nazdravanul meu de 4 ani ;))). De multe ori ma inscriu fara sa ma uit ce este drept premiu ci pentru placerea de a participa (aici vorbesc mai ales de concursurile de creativitate).

Dar sa nu mai lungim vorba si sa va prezint ce am primit. Acesti minunati cercei, insotiti de un card-felicitare foarte frumos. L-am ridicat chiar astazi de la posta, mirata de numele expeditorului; am uitat efectiv de acest premiu si cum am iesit din posta l-am si desfacut de curiozitate sa vad cine imi trimite un colet gratis, fara sa am de plata la el ;)). Apoi mi-am amintit cu drag de cerceii de la Ghemulet.


Multumesc foarte mult Ghemulet Incalcit (Alexandra) pentru acesti minunati cercei.
Imi plac foarte mult; sunt delicati si foarte frumosi!



Iar voi, cititorii, inca mai aveti timp sa va inscrieti la Giveaway-ul lui Prier, oferit de Ghemulet Incalcit. Mult success tuturor!

9 comentarii:

  1. Ooh. foarte frumosi sunt!!
    Deci tu ai castigat cercelusii. Sa-i porti cu stil :)
    Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur din suflet ca i-ai primit si ca iti plac...sa ii porti cu mare mare drag...Sa sti ca saptamana ce vine am sa iti mai trimit ceva si iti spun si de ce...De regula,pe langa premiu,mai pun un mic "ceva" si am avut o perioada de plecat de la 7 dimineata si ajuns la 8 seara in casa astfel ca nu am putu pregatii nimic insa nu am vrut sa astepti mult cu premiul..Asa ca,saptamana ce vine ai sa mai primesti ceva de la mine cu scuzele de rigoare.O zi frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah ce spui tu acolo; nu-ti cere scuze pentru nimic. Nu e nevoie sa-mi trimiti nimic in plus, serios; pastreaza pentru urmatorul giveaway. pupi

      Ștergere
  3. Felicitari si creatoarei, si tie ca i-ai castigat! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare frumos premiul primit :) , sa-l stapanesti cu placere !Norocoasa mai esti :D !
    Pup de la mic la mare ! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumosi sunt!! felicitari Alexandrei, dar si tie!

    RăspundețiȘtergere