joi, 25 aprilie 2013

Reciclăm plastic - Tablou cu lalele





Materiale necesare:
- linguri de plastic;
- sârmă plușată;
- acuarele;
- sticle de plastic;
- foarfece;
- penson;
- lipici pentru plastic;
- un carton pentru baza tabloului;
- un pahar de plastic sau hartie pentru ghiveci (tăiat în două).

Etape:



Cu acest tablou ne înscriem la Provocări verzi la tema lunii aprilie: Lalele.

Și închei pentru că îmi merge foarte greu blogger și iar ratez înscrierea; mă chinui de ceva vreme să postez. Dacă aveți întrebări suplimentare despre lucrare sau, dacă v-a plăcut, lăsați un comentariu.

Seară frumoasă!

11 comentarii:

  1. oau! superbe lalelele!
    pana sa vad materialele/imaginile, ma tot chinuiam sa imi dau seama despre ce e vorba :P

    RăspundețiȘtergere
  2. vai ce lalele frumoase ai facut!! ma bucur mult ca s-au uscat [ adica vopseaua hehehe ] si le-ai adaugat in colectie:)

    bafta!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si eu ma bucur; mai greu a fost cu copiii cand le-am explicat ca trebuie sa astepte si sa picteze de vreo 4 ori ;)).
      Multumesc!

      Ștergere
  3. Felicitari pentru ingeniozitate! Nu ma gandeam la o asa transformare a materialelor!

    RăspundețiȘtergere
  4. La doua lucruri m-am gandit cand am vazut lalelele acestea:Ca se pot face si buburuze si ghiocei din linguri ..Super tare ideea..
    P.S.Trebuia sa iti trimit un mail insa ti-am raspuns la un mesaj aici:

    http://ghemuletulincalcit.blogspot.ro/2013/04/in-amintirea-primaverii.html?showComment=1366956221150#c7115882078354443905

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-ma ca am facut deja si albinute. Merg si allele mai mici cu lingurite, dar nu am avut.

      Ștergere
    2. si buburuze si albinute am vrut sa scriu; nu stiu ce are blogger, ori e sablonul de vina, ori blogger, ori calculatorul meu ca merge aiurea si scriu pe sarite (postez si foarte greu).

      Ștergere
  5. Felicitari pentru ingeniozitate si multumim pentru faptul ca ne impartasesti cu noi toate ideile tale ,,copii sunt incantati si tentati de fiecare data sa incerce si ei..Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere