miercuri, 6 martie 2013

Primavara minunata!


Mi-am revenit, sunt bucuroara, linistita, fericita. Saptamana trecuta mi-a intrat un virus in calculator si mi l-a blocat. De la IT mi-au spus ca e cam grav, nu intrase doar unul ci a luat si un fratior cu el si impreuna au facut ravagii. Am stat cu inima stransa pana m-au anuntat ca pot salva ce e pe el pentru ca .... bineinteles .... nu facuse back up. Si erau acolo toate fotografiile, postarile de pe bloguri, tot ce lucrasem in ultimele .... 3 luni. Acum am luat-o ca pe un avertisment, ca pe un semn si cum l-am primit am si transferta tot pe hard extern. Deci, nu faceti ca mine! Faceti-va back-up la informatii pentru intr-o secunda puteti pierde tot. Mi-au si spus de la IT ca in ultima vreme au primit un numar mare de calculatoare de pe care nu au putut recupera informatii. Deci virusii sunt din ce in ce mai rezistenti, cu antivirusi cu tot. Ca si cei din atmosfera de altfel ;)).
Sa aveti o primavara frumoasa, minunata, o vreme splendida care sa va ajute sa va faceti noi planuri, sa le dezvoltati si sa le duceti la bun sfarsit asa cum va doriti. Primavara aceasta sa fie un nou inceput pentru aceste noi dorinte. 
Va las in compania Veronicai, ea stie foarte bine cum sa ne incante ziua!

O zi minunata cu mult soare si caldura in suflet!

2 comentarii:

  1. Oh... Ma bucur ca ai rezolvat problema cu bine:D!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur, iti dai seama cum am fost cateva zile pana s-a rezolvat; nu aveam chef de nimic, am fost ... terminata. Dar a trecut ... cu bine.

      Ștergere