luni, 25 martie 2013

Trandafir din hartie creponata



Materiale necesare:
- hartie creponata
- lipici (indicat cel lichid)
- un rotund de carton (pentru baza); eu am folosit o floare cu diametrul de 5 cm.
- foarfece
- un bat de frigaruie
- o carioca inchisa la culoare.


Desenam pe o foaie de hartie o inima, decupam si o folosim drept sablon pentru petale; a mea are dimensiunile indicate in foto.



Decupam din hartia creponata inimioare (va spun numarul al final ;)); eu am desenat o inima, am rulat gen evantai si apoi am taiat grup.





Cu ajutorul batului de frigarui rulam petalele spre exterior.



Pregatim baza; spuneam ca indicat e sa folosim lipici lichid .. eu am inceput cu cel solid si nu prea a mers, prin urmare am trecut apoi pe cel lichid.



Incepem sa lipim petalele; incretim putin la baza.



Urmatoarele petale le lipim de la jumatatea celei dinainte.



Si continuam pana terminam primul rand; cand ajungem la capat, ridicam putin prima petala pentru a o introduce pe ultima, sa se suprapuna ca si celelalte.



Astfel avem randul numarul 1 cu un numare de 18 petale.

Urmeaza randul numarul doi.



In randul numarul doi au intrat 11 petale.

Randul numarul 3



in care au intrat 7 petale

Randul numarul 4



in care au intrat 5 petale

Si ultimul rand, numarul 5



unde se pun 4 petale.

Pentru mijlocul trandafirului folosim o fasie lunga de 40 cm si ingusta de 3cm. O punem in doua pe latul ei, coloram cu o carioca inchisa la culoare si apoi franjuram. Luam batul de frigaruie si rulam.



Lipim in mijlocul trandafirului.



Deci trandafirul nostru are nu numar de ... 45 de petale ;)).



Acum mergem sa vedem raspunsurile la concurs

4 comentarii: