luni, 25 martie 2013

Castigator concurs: Cate petale are trandafirul?



Am vazut in articolul Trandafir din hartie creponata cum se realizeaza si cate petale are.

Raspunsurile voastre la concurs:
1. KaBea, 26 petale;
2. Piticivoinici, 63 petale;
3. Loredana, 50-60 petale;
4. Loriem, 49 petale;
5. Cristina, 100 petale;
6. Loredana Ecaterina, 7 petale;
7. Dana, 53 petale;
8. Alina Maria, 50 petale;
9. Angi, 100 petale;
10. Tatiana, 47 petale;
11. Megy, 70 petale;
12. Aura, 59 petale;
13. Copilarim, 45 petale;
14. Mami de Rares, 27 petale;
15. Buretica, 24 petale;
16. Elena, 30 petale
17. Miri, 33 petale;
18. Danutza, 48 petale.

Si iata ca avem un castigator, Copilarim (Rux) a ghicit numarul exact. Rux, nu-mi venea sa cred cand ai scris; eu ma gandeam ca macar pe langa sa am raspunsuri pentru a face o extragere. Dar tu hop cu numarul. Pot sa te intreb cum ai ghicit? Te rog sa-mi spui care sunt florile tale preferate, sau din ce tip de flori vrei sa primesti buchetul?
Si acum o intrebare pentru toata lumea! Vreti sa continuam genul acesta de concurs cu ghicitoare?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri! Va doresc o zi frumoasa cu mult soare! Eu abia astept soarele inapoi; a venit zapada, gerul si mi-au inghetat toate florile din gradina .. off; sper sa isi mai revina cateva, dar slabe sanse sa mai infloreasca majoritatea, pentru ca le-a prins cu floarea iesita (boboc).

7 comentarii:

  1. Felicitari Rux!!
    Ma bucur ca am fost pe aproape cu raspunsul... deci functioneaza aproximarea ochiometrica ;))
    Alina, eu vreau sa mai faci concursuri de acest gen... sau de alte genuri! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari Ruuuuux!!!!!
    Se vede cine are experienta in asa ceva.
    Eu as fi dat pe langa. 50-60.

    Da, mai vreau concursuri asa. :) La care o sa ma inscriu si eu din timp!!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. AAAA ce fain:D. Ce ma bucur ca am ghicit;))!!!
    Alina, am numarat, am facut tot felul de scheme mentale, am numarat iar, mi l-am imaginat 3d.. chestii din acestea. Asa ma bucur c am ghicit corect :D.
    Mie mi se par faine aceste concursuri:D, ca sa iti raspund la intrebare!
    Buchetelul... chiar stateam sa ma intreb ce flori ce flori... si apoi mi-am dat seama ca vreau un "buchet de trandafiri" :P.
    Iti multumesc mult:D!!
    cu drag
    Rux

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu m-am amuzat la fiecare raspuns al vostru, pentru ca imi aminteam cum uitasem eu numarul si am numarat de vre 5 ori petalele la tndafirul ce abia il facusem. Ce sa mai zic si de copii ca radeau de mine ;)). Si uite asa a luat nastere concursul ce mie mi-a placut foarte mult si ma gandesc la alte idei sa va provoc in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  5. super, felicitari Rux!! Mabucur ca nici noi nu am fost prea departe:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari Rux !
    Alina ia sa vad cu ce ne mai ispitesti ?! :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari Rux!!! Ei, da ce ochi ai avut! Felicitari si tie Alina pentru idee. Asteptam cu nerabdare urmatoarea ghicitoare :)

    RăspundețiȘtergere