duminică, 17 martie 2013

Concurs ghicitoare





Zilele trecute, pe cand lucram la o serie de trandafiri din acest model, uitasem cate petale i-am pus si, pe cand incercam sa le numar incurcam pe parcurs cate o petala si o luam de la capat. Ma gandeam .. oare daca il arat cuiva poate ghici cate petale are? Si uite asa mi-am zis ... pun de un concurs; cine ghiceste cate petale are trandafirul?

Asadar tema concursului: Cate petale are acest trandafir?
Lasati un comentariu, la aceasta postare, pana pe 24 martie 2013, orele 20.00, cu raspunsul la intrebarea de mai sus.
In cazul in care vor fi mai multe raspunsuri apropiate de numarul exact, castigatorul va fi ales prin tragere la sorti (random). La tragere vor intra raspunsurile cu +/- 5 petale fata de numarul de petale ce il contine trandafirul. In comentariu sa lasati un nume/adresa de e-mail; nu vor fi luate in considerare raspunsurile cu "anonim".

Va mai las o fotografie cu personajul principal.



Premiul va fi un buchet de flori din hartie creponata, din florile preferate ale castigatorului. In cadrul buchetului castigatorul va avea parte si de o surpriza.

Acest trandafir este drept model de cum arata o floare cu tulpina din buchet.



Succes!

22 de comentarii:

  1. Zic vreo 26 desi ma indoiesc ! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. 63 de petale :D
    nu ma intreba cum am ajuns la concluzia asta doar ca asa am ales eu algoritmul de calcul :)))
    interesant concurs!

    RăspundețiȘtergere
  3. 50-60 zic si eu, dupa prima fotografie. Ultima m-a cam aruncat in ceata ca petalele imi par mult mai mari decat crezusem initial.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numarul de petale trebuie ghicit la primul trandafir (si al doilea ca e acelasi). Ultimul e exemplu de cum poate arata o floare dintr-un buchet; are tija (primul nu).

      Ștergere
  4. ;)) nu am mai intilnit asa un concurs, cu asa o provocare frumoasa... imi incerc norocul si eu.... zic 49 ;)) am numarat pina la un punct, am pierdut numaratoarea, nu-mi dau seama cum arata o petala simpla :) trandafirul este tare frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. 53! am zis. Oricum e foarte frumos! Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  6. Duta Alina-Maria, maria_alina84@yahoo.com
    Este superb trandafirul si felicitari pentru o asemenea creatie. Raspunsul meu este 50 de petale.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cine a mai lucrat trandafiri...Eu zic..100 petale .Ma apucasem sa scriu si cum am socotit, dar iti spun dupa terminarea concursului.Oricum,numarul petalelor(banuiesc) te-a mirat si te-a incitat sa organizezi concursul.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place mult ideea aceasta de concurs. Eu zic 47 de petale.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place mult ideea aceasta de concurs. Eu zic ... 47 de petale.

    RăspundețiȘtergere
  10. 24 de petale :)
    Mocanu Anamaria- Stefania
    buledesapun@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  11. in primul rand este superb trandafirul, am mai vazut flori din astfel de hartie, insa acesta este foarte reusit , pare real si e atat de delicat!

    nu vom participa , decat vom raspunde, nu ca nu ne-ar placea nespus sa castigam si sa avem asa trandafir acasa, dar distanta spune 'nu':)

    eu zic 30,miri 33!!

    dupa concurs sa ne dai si noua tutorialul neaparat!

    RăspundețiȘtergere
  12. Voi anunta in jurul pranzului castigatorului; sa va fac si un tutorial de realizare a trandafirului (se va vedea mai clar cum sunt asezate petalele si cate sunt).

    RăspundețiȘtergere