luni, 11 martie 2013

Twister - joc interactiv



De ceva vreme am inceput sa cumpar jocuri interactive pentru copii, sa-i invat sa se joace impreuna, si noi cu ei. La inceput nu a fost usor, Edi e inca mic si suparacios ;)), dar si Deni uneori; orice incercare de joc nu dura decat cateva minute. Dar incet incet au inceput sa aiba rabdare unul cu altul, rabdare sa-si astepte randul, sa nu se mai supere daca pierd (sau sa inteleaga ca e un joc, pana la urma supararea e normala).

M-am gandit sa vi le prezint in ideea ca aveti nevoie de idei de jocuri.

Unul din aceste jocuri e Twister.

Ce contine jocul:
- o plansa cu buline
- o ruleta.



Regulile jocului:
Ruleta, dupa cum se vede, are 4 zone (pentru mana dreapta, piciorul drept, mana stanga, piciorul stang).
Fiecare zona are cate 4 buline de culori diferite, culori ce se regasesc pe plansa.
Cineva invarte ruleta, de regula un responsabil de joc, (dar daca sunt putini jucatori se poate pune ruleta astfel incat unul din ei sa invarta) si sageata indica unde sa pui piciorul sau mana.
Fiecare concurent trebuie sa faca in asa fel incat sa gaseasca o bulina libera atunci cand ii vine randul si sa reuseasca sa o ocupe.
Varianta ce mi s-a parut mai putin bulversanta pentru copii a fost cea cu invartitul ruletei pentru fiecare in parte (mai este si varianta pe echipe).
Daca o culoare este ocupata in totalitate si un concurent nu are cum sa mai ocupe acea culoare, se mai invarte ruleta inca o data.
Cine nu reuseste sa isi mentina echilibrul si cade, iese din joc.
  



Daca jucati si voi, dati-ne si noua de stire. Multumim!

2 comentarii:

  1. Nu l-am jucat, dar ne uitam la reclame la el.. prin 90:)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu l-am jucat pana acum; cu copiii suntem si noi la a doua copilarie ;)).

      Ștergere