miercuri, 13 martie 2013

10 degetele - cantec pentru copii

10 degetele

Eu am 10 degetele
Eu am 10 degetele
Ce-am voie sa fac cu ele
Ce-am voie sa fac cu ele

Sa le bag in nas? NU
Sa le pun inele? DA
Sa te pisc de-obraz? NU
Sa pictez cu ele? DA

Eu am 10 degetele
Eu am 10 degetele
Ce-am voie sa fac cu ele
Ce-am voie sa fac cu ele (X2)

Sa le bag in sos? NU
Sa mangai pisica? DA
Sa le-ntep cand cos? NU
Sa ajut bunica? DA

Eu am 10 degetele
Eu am 10 degetele
Ce-am voie sa fac cu ele
Ce-am voie sa fac cu ele (X2)

Sa manjesc pereti? NU
Sa cant la pian? DA
Sa ma joc in balti? NU
Sa duc un ghiozdan? DA

Stiu cu 10 degetele
Stiu cu 10 degetele
Ce-am voie sa fac cu ele
Ce-am voie sa fac cu ele.
(Cutiuta Muzicala)

E un cantecel foarte indragit de copii.

Si melodia ...




Zi frumoasa cu mult soare!

2 comentarii:

  1. Si noua ne place cantecelul asta. anul trecut era hitul copiilor. Asta si "the wheels on the bus"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca si voua va place; ai mei la fiecare deplasare cu masina (poate fi si una scurta) numai cantelece de copii asculta si asta ma bucura. Participa la petreceri de copii si raman uimita cum copiii acum asculta ... "eu vara nu dorm" si trec peste aceasta etapa a copilariei atat de frumoasa.

      Ștergere