miercuri, 5 februarie 2014

Schimb de mărțișoare, cine se înscrie?



Ce spuneți să facem un schimb de mărțișoare? M-am gândit de ceva timp la o astfel de provocare. Nici concurs parcă nu ar fi mers. Hai să vă spun la ce m-am gândit eu, apoi voi spuneți dacă e ok sau nu și dacă mai modificăm din regulament (așa zis regulament).

1. Primul pas e să ne înscriem. Cum ne înscriem? Realizăm mărțișorul și îl postăm pe blog. Dacă nu aveți blog, dar vreți să participați îmi trimiteți mie pe mail poză cu creația și eu o postez.
Deci înscrierea e după ce facem mărțișorul, nu cred că e așa greu, nu?
Ne înscriem pe listă, fără să postăm mărțișorul; acesta rămâne surpriză totală până ajunge la destinatar.

2. Înscrierea să fie până la data de 22 februarie. 

3. Pe 23 februarie facem lista participanților. Puteți participa câte persoane doriți de pe un blog, adică pot participa de ex. mamă și copil; asta doar dacă vreți și trebuie să menționați. Ar fi frumos să facem un schimb și între copii, o listă separată.
A rămas că facem două liste, una de copii și una pentru noi cei mari. 


4. Tot pe 23 februarie, după ce definitivăm lista, tragem la sorți (eu cu spiridușii) cine cui trimite. Asta rămâne secret. Eu vă trimit mail doar cu persoana căreia să-i trimiteți mărțișorul.

5. Important!!! Când realizați mărțișorul să păstrați ceva secret care nu îl puneți pe blog ci îl trimiteți odată cu mărțișorul (să fie surpriză). Acest punct nu mai este valabil pentru că mărțișorul rămâne secret.

6. De pe 24 februarie începeți să trimiteți mărțișoarele. Data limită de trimitere la poștă să fie 4-5 martie. În săptămâna 10-14 martie facem galeria mărțișoarelor.

Ce spuneți? Vă place ideea? Aștept sugestii, înscrieri ...

Seară frumoasă!

Listă înscrieri copii:
1. Denissa - 7 ani
2. Eduard - 5 ani
3. Karina - 5 ani
4. Ana - 2 ani jumătate
5. Ioan - 6 ani
6. Dante - 5 ani
7. Andrei David - 5 ani jumătate
8. Maria Rita - 6 ani
9. Gabriel -10 ani
10. Roxi - 6 ani


Listă înscrieri - noi cei mari :)
1. Alina
2. Beatrice
3. Violeta
4. Vavaly
5. Dagatha
6. Ghemuleț
7. Simona
8. Inocentiu - tătic
9. Paula

Edit! Vă rog să îmi trimiteți datele voastre pe mail: nume, adresă, etc. Încep să împart echipele!

23 de comentarii:

  1. Hai ca ne bagam si noi, nu de alta,insa trebuie pusa mintea la contributie ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Și noi, și noi! (una bucată mamă, una bucată băiat, una bucată fetiță). violeta

    RăspundețiȘtergere
  3. super ideea. mie imi place. in primul rand pentru ca ne da impulsul sa lucram. apoi pentru ca presupune surprize . ne inscriem neaparat. esti plina de idei frumoase Alina :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu as sugera ca schimbul sa se faca fara postarea creatiilor :D. Ca sa fie surpriza surprizelor. nush...cred ca e mai palpitant asa violeta

    RăspundețiȘtergere
  5. si la sfarsit, fiecare participant pune poza pe blog cu martisorul primit :).violeta

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuie sa avem copii?Vreau si eu...si doamnele d emai sus au spus bine..sa nu postam martisorul decat la sfarsit..cand postam ce am trimis si ce am primit(si de la cine).Daca punem si o surpriza inseamna ca putem face un pachetel-colet da?
    Off atatea intrebari....Multumim pentru oportunitateeeeee.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Scuze că nu am reușit să intru ieri, am avut o zi plină. Mă bucur că vă place ideea și abia aștept să facem schimburile. Deci rămâne deschis ... două liste, una pentru copii și una pentru noi cei mari, da? Și să rămâne secret cu totul mărțișorul. Începem listele ...

    RăspundețiȘtergere
  8. daaaaaaaaaaaa...si cred ca ar merge trecuta si varsta copilului- in caz ca pe langa martisor, participantul mai trimite si "un alt fel de martisor"...zic si eu :P. Violeta

    RăspundețiȘtergere
  9. inocentiul@yahoo.com9 februarie 2014 la 22:49

    Nee inscriem si noi Gabriel- 10 ani, Maria-Rita 6 ani, Inocentiu-tatic

    RăspundețiȘtergere
  10. Ioan- 6 ani (peste o saptamana :P); Ana- 2 ani si 6 luni. multumesc! Violeta

    RăspundețiȘtergere
  11. Suna interesant schimbul asta de martisoare. Poate asa ne mobilizam mai repede si punem mana pe treaba.

    Ma inscriu si eu si Roxi (6 ani).

    RăspundețiȘtergere
  12. Am lipsit :-(
    Nu știu dacă nu e târziu pentru date...

    RăspundețiȘtergere
  13. Noi am expediat aseara martisoarele. Speram s-ajunga maine, cel mai tarziu luni. S-aveti un sfarsit de iarna asa cum aveti nevoie :)!

    RăspundețiȘtergere
  14. :) Cu mare placere,Paula!!! Punguta este pt lumanari tip pastila (rezistenta la foc). aprindeti o lumanarica, puneti in interior si...va bucurati de lumina seara inainte de culcare :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Violeta, bine ca mi-ai spus :) Nu mi-as fi dat seama

    Credeam ca e punguta de cadou, mai sexi :D

    RăspundețiȘtergere