duminică, 16 februarie 2014

Concurs Amintiri și Dorințe - Galeria de creații și câștigători



Am ajuns la finalul concursului nostru "Amintiri și dorințe". După cum ați văzut deja, câștigători la categoria de creație avem cinci și nu doi cum am anunțat. Luna aceasta a fost o zi specială pentru noi spiridușii și sâmbătă, după o ședință de consultare, am hotărât să acordăm cinci premii. Cum am ajuns la acest număr nu știu, dar s-a făcut numărul cinci.

Astăzi e și ziua spiridușului cel mic, împlinește cinci ani (5 ani mult așteptați J). A fost o distracție pe cinste sâmbătă (de aceea nu am prea intrat pe aici; doar verificam întrări în colecție), dar mai avem o mică petrecere, între noi, și astăzi; altfel nu se poate să treacă ziua, nu-i așa? Despre petrecere și tematică vă povestesc mai târziu. Chiar voi face câteva postări despre petreceri tematice pentru copii, poate vă ajută la organizarea propriilor petreceri. Unul din premiile suplimentare este un dar din partea lui cu ocazia acestei zile.

Felicitări tuturor pentru lucrările realizate; fiecare din voi a avut câte o idee ingenioasă, interesantă, dar poveștile, amintirile, dorințele sunt cele mai importante. Vă doresc numai bine și totul să meargă așa cum vă doriți, să vă împliniți dorințele.

Pe viitor. Vă rog foarte mult să nu mă mai presați cu mesaje private de genul ... cine a câștigat?, mai ales în ore târzii în noapte. Eu nu stau să păzesc extragerea și nici nu-mi doresc. Câștigătorii se extrag automat și la finalul postării concursului, deasupra colecției apare broscuța și îi afișează. Dacă sunteți interesați, ceea ce e foarte bine, urmăriți ora închiderii colecției. Scrie foarte clar în regulament când se închide și cum se face extragerea.


Sper totuși că ideea provocării, tema propusă, lucrarea realizată (care este o parte din fiecare) și participarea în sine vă face plăcere. Și nu se rezumă totul la a câștiga un premiu. Nu pot acorda premii la toată lumea, asta cred că e de la sine înțeles. Da e frumos și să câștigi, dar mai frumoși sunt pașii până la finalizarea lucrării; cel puțin asta cred eu.

Câștigător 1 – prima lucrare publicată în colecție – Simo

Câștigător 2 – mediatizarea concursului pe blogul propriu – Vavaly

Câștigători la categoria de creație (îi puteți vedea și aici - unde s-a făcut extragerea):
1. Color your life in joy
2. Gabriel
3. Cristina
4. Madimih – David
5. Dante

Extragere I

Felicitări! Aștept datele câștigătorilor pe mail la clubulmagic@gmail.com până miercuri 19 februarie; pe 20 voi face alte extrageri dacă este cazul.

Extragere II
Pentru că un premiu nu a fost revendicat, vom face o nouă extragere pentru acel premiu.


Felicitări Ana! Aștept datele tale pe mail la clubulmagic@gmail.com până mâine, 21 februarie. Sper să nu fie cazul de o nouă extragere vineri.

Să revedem lucrările:

1. Simo

 2. Alexia Ioana

3. Maria

4. Gabriel

5. Cristina

6. Ana Naghi

7. Ioan

8. Vlad

9. Andrei

10. Roxana Popa

11. Dante

12. David

13. Ana A


14. Violeta

15. Dagantha

16. Raluca + S.

17. Color Your Life in Joy

18. Karina

19. Maria K

20. Ema


Felicitări tuturor și vă dorim o zi frumoasă, plină cu bucurii!

21 de comentarii:

  1. Foarte frumos :) !
    Felicitari tuturor participantilor, castigatorilor si nu in ultimul rand tie ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiindca am intrat pe fuga (dar nu-mi spala rusinea) n-am citit ce era de fapt important ! :(
    Vreau inca o data sa urez "LA MULTI ANI" micutului spiridus, sa fie frate geaman cu sanatatea, norocul si veselia ! "LA MULTI ANI "draga Edi si sa ai parte numai de bucurii alaturi de parintii tai minunati !Te pupam si imbratisam cu drag: Karina si Beatrice :*

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, drag spiridus. Sa cresti vesel si jucaus.
    Multumim si pentru premiu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari tuturor!!!
    Multumim mult, draga spiridusule :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumum frumos! Felicitari tuturor castigatorilor!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani cu bucurii si multe dorinte implinite spiridusului!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani piticului! Toate cele bune sa se adune la el!

    Felicitari castigatorilor! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulțumim foarte mult de urări! Sănătate și numai bine vă dorim și vouă!
    Să ne revedem cu bine la următorul concurs!
    Până atunci, înscrierile continuă la schimbul de mărțișoare :)
    Zi frumoasă tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani micului sipridus!!! sa fie sanatos si sa v-aduca numai bucurii!!!

    p.s: Ioan a implinit ieri 6 ani :) violeta

    felicitari castigatorilor! ne "revedem" la anu'

    RăspundețiȘtergere
  10. Mulțumim foarte mult pentru urări Violeta! Și îți mulțumesc și pentru că m-am simțit foarte bine pe parcursul concursului alături de tine; simțeam că cineva acolo mă citește, îmi lăsai și comentarii. De aici mi-a venit ideea să ofer un premiu lunar celui ce lasă cele mai multe comentarii pe blog. Îți mulțumesc foarte mult pentru toate acestea și sper să mă citești în continuare. pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu cea mai mare placere!!!! violeta

      Ștergere
    2. Violeta, eu îți propun să îți faci un cont să nu mai apară anonim :)

      Ștergere
    3. ma cinui de ultima data de cand mi-ai propus :D.abia am reusit sa ma abonez la news-ul tau :D. sa prind un pic de timp...prb sapt viitoare o sa reusesc!

      Ștergere
  11. La multi ani Edi! Sa cresti mare si frumos alaturi de familia ta minunata!
    Multumim Alina pentru ocazia acestui concurs minunat . Ne-am ales cu niste lucrari frumoase care ne sunt dragi (cea cu amintirea a ajuns la gradinita si doamna a expus-o sa o vada si copiii) . Multumim desigur din suflet si pentru premii. Chiar am fost norocosi. de fapt Dante este cel norocos si ma bucur ca a casigat pentru ca isi doreste foarte mult sa castige si el asa, ca mami, la concursuri si simt ca va fi impulsionat sa lucreze cu si mai mare drag si sa participe si de acum incolo.
    Succes in tot ce faceti dragi Spiridusi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim foarte mult dragilor! Norocul într-adevăr a fost de partea voastră. Am și zâmbit când am văzut, m-am bucurat pentru Dante :). Succes și vouă și vă mai așteptăm pe aici.

      Ștergere
  12. La multi ani spiridusului!!! Habar nu aveam ca puii nostri sunt nascuti exact in aceeasi zi! La multi ani fericiti si plini de bucurii si de vise implinite! Iar tie, Alina, felicitari pentru acest concurs si toate concursurile minunate care ne provoaca sa petrecem timp creativ alaturi de cei mici ai nostri, întotdeauna imi plac concursurile tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim Raluca! Edi al meu e pe 17, atunci a fost scrisă postarea. Mă bucur că te simți bine aici la mine și cu provocările mele :).

      Ștergere
  13. Bună! hai că m-am dezmeticit într-un final. Am trimis datele de contact! Multumim ffffffff mult! violeta

    RăspundețiȘtergere
  14. buna!! am primit premiul.multumim mult! feicitari pt rabdare si felul in care ai ambalat/expediat coletul!nota...superzece :P :P

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu ajung cam greu...ca Moș Crăciun cu sania :-D
    Am trecut să spun și eu felicitări tuturor! :-)
    Și o primăvară frumoasă ;-)

    RăspundețiȘtergere