miercuri, 5 februarie 2014

Amintiri și dorințe Violeta - castel


Violeta se înscrie în concursul nostru cu acest caste și următoarea poveste:
"Zilele trecute am cautat "în cutiuța cu amintiri" și mi-am dat seama cât de repede trece timpul. Mi-am amintit cu drag de momentele petrecute alături de Ioan acum vreo 5 ani, de lipsa grijilor, a mustrărilor de conștiință, a problemelor de sănătate, etc. 

Dorința mea pentru anul în curs (și pentru anul următor anului în curs :P) este următoarea: să mă joc cât mai mult cu copiii mei și să petrec cât mai mult timp alături de ei, fără griji, păreri de rău sau gânduri "negre" :). 
Castelul este un prim pas (timid) al modului în care m-am jucat aseară cu Ioan (castelul realizat cu ajutorul lui) :). Mulțumim pentru tot!"

Violeta cred că toate mămicile își doresc mai mult timp de petrecut cu copiii; iar eu știu cel puțin un tătic ce se plimbă mult prin țară (ăsta e jobul și o pare bună e că face ce îi place) și oftează după timpul pierdut. Dar trebuie să le îmbinăm pe toate, nu avem cum face altfel. 

Îți mulțumesc foarte mult pentru participare Violeta! Și să ai mult succes la extragere!

Un comentariu: