marți, 4 februarie 2014

Am devenit colaborator Usborne


Ziua bună dragilor! Am un anunț de făcut, pentru toți cititorii și iubitorii de cărți.

M-am înscris ca și colaborator usborne.com și anume, distribuitor de cărți usborne.

Pentru a vă familiariza cu aceste cărți, în cazul în care nu le știți deja, vă invit pe site-ul meu de pe usborne http://org.usbornebooksathome.co.uk/cartile-prieteniicopiilor/

Aici puteți face comandă singurei, dacă doriți, dar fiți atenți, vă rog, la taxele de transport din Anglia în România. Dar dacă vă organizați mai multe persoane și faceți comandă împreună, taxa se va împărți și nu va mai fi greu de suportat de o singură persoană.

O altă variantă de a face comandă, și cea mai facilă, este să îmi trimiteți mie pe e-mail ce anume doriți și împărțim taxa. Am deschis și un blog, unde veți găsi mai multe informații despre cum comandați, eventuale cărți pe stoc, oferte ale editurii sau reduceri oferite de mine.

Pagina blogului este aceasta http://cartilecopiilor.blogspot.ro/

Oferte și alte detalii postez și pe pagina de facebook ce am realizat-o special în acest scop.

Vă doresc o zi frumoasă cu mult soare!

Un comentariu: