miercuri, 5 februarie 2014

Fulgi micuți - cântec pentru copii

FULGI MICUȚI

Fulgi micuți din cer coboară
Peste glie!
Totu-i o poveste albă,
Bucurie!
Și un fulgușor de nea
Uite așa!
S-a oprit pe geana mea
Și-mi tot cânta!

Și un fulgușor de nea
Uite așa!
S-a oprit pe geana mea
Și-mi tot cânta!


Refren:
La, la, la,la, la, la
Eu sunt fulgușorul tău de nea!
La, la, la,la, la, la
Hai să ne jucăm de-a iarna!



Cu căciula-nzăpezită
Iarna vine!
......... supărată și patine.
Se îmbracă-n albă iarnă
Întregul sat
Așa iarnă minunată
Nici n-am visat.

Se îmbracă-n albă iarnă
Întregul sat
Așa iarnă minunată
Nici n-am visat.


Refren:
La, la, la,la, la, la
Eu sunt fulgușorul tău de nea!
La, la, la,la, la, la
Hai să ne jucăm de-a iarna!

Ninge, ninge prin copaci
Ninge iară!
Cu bomboane și colaci
Înspre seară!
O colindă-ncet răsună
Pe la geam.
Vă urăm de sănătate și
”La mulți ani!”

O colindă-ncet răsună
Pe la geam.
Vă urăm de sănătate și
”La mulți ani!”

Refren:
La, la, la,la, la, la
Eu sunt fulgușorul tău de nea!
La, la, la,la, la, la

Hai să ne jucăm de-a iarna!

Interpretează: Lollipops MD

Melodia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu