miercuri, 5 februarie 2014

Amintiri și dorințe Ana A. - hăinuță pentru un ieduț



Ana A. se înscrie în concursul nostru cu această creație inedită, și anume o hăinuță pentru un ieduț frumos, dar Înfrigurat :)). Iată ce ne scrie Violeta, mama Anei:

"Pentru un super concurs "o super activitate": hăinuțe pentru ieduț nou născut :D. Astăzi Negruța noastră ne-a înveselit ziua dăruindu-ne doi băieței. Pe unul Ioan l-a "botezat" Voinicul și pe celalalt Frumușelul.

Pentru a lega activitatea noastră de concursul vostru, vă spunem ca am avut și anul trecut doi ieduți, de care copiii s-au atașat foarte mult. Unul dintre ei era negru cu pete albe, iar celălalt gri.  Ana, deși mică, nu l-a uitat nici până acum pe cel negru cu pete albe. (=amintire) 
De fiecare dată când vedea căprița zicea "mami, unde este ieduțul nostru? mai vreau și eu un ieduț" (=dorința) :) ... ieduțul pe care îl iubea ea nu mai este, însă acum are altul. Nu a fost negru cu pete albe, ci negru cu moț alb în frunte. Și pentru că pete n-a avut, i-am făcut noi câteva :P folosind un body pentru nou născut și șosețele."

Violeta mă întrebai dacă se încadrează, bineînțeles că se încadrează. Eu am răspuns târziu pentru că am avut ceva probleme cu contul de e-mail.

Mulțumim foarte mult pentru participare Ana! Îți dorim mult succes la extragere!

Un comentariu:

  1. Mulțumim și noi pentru înscriere și pentru editarea textului :). Sănatate și spor in toate!

    Felicitări pt utilizarea caracterelor românești! Ești tare. Mie mi-a luat trei minute să scriu treizeci de cuvinte :) violeta

    RăspundețiȘtergere