joi, 6 decembrie 2012

Poezie de ingeras



Astazi, ziua numarul 6 din calendar, ne-am ocupat, pe langa povestea lui Mos Nicolae si descoperirea dulciurilor din ghetute de poezia cu ingerasul. Daaa minunea mea cea mare are rolul unui ingeras la serbare; nu stiu de ce gandul m-a dus si la colectia de ingerasi si stelute.

Poezia

Slava intru cele-nalte
Toate stelele sa salte
Salte cerul si pamantul
Sa laude tot cuvantul
Intru cel de sus marire
La oameni bunavoire
Cine crede-n Domnul
Cine il cinsteste
Viata lui intreaga
Din belsug traieste.

Si cum parerea mea e ca nimic nu e intamplator, astazi a fost o zi plina de surprize, de miracole. Chiar de dimineata am avut un feeling de minune si i-am zis si sotului ... astazi se intampla minuni. Voi nu ati simtit ceva special astazi? Ceva deosebit ... nu vi s-a intamplat?

Tot astazi am continuat munca lasata de Mosu' si aceea de spiridus al Sarbatorilor si anume pregatirea de pachete de hainute si jucarii si cativa banuti (pentru lemne) pentru acesti copii. Daca aveti prin casa hainute, jucarii, care nu va trebuiesc va rog sa le donati acestor copii. Chiar si un banut e de ajutor oricat de micut e. Eu as fi vrut sa fac mai mult pentru ei, dar cum nu am putut va cer voua ajutorul. Daca doriti sa va implicati, scrieti-mi pe mail sau lasati-mi un comentariu. Multumesc!


Seara frumoasa va doresc!

Alina S.

2 comentarii: