miercuri, 5 decembrie 2012

Decoratiuni pentru brad din lana/sfoara



Cu aceste decoratiuni participam la concursul Impodobim Bradul editia a 3-a pe Copilarim.

Va prezentam si cateva etape, in cazul in care doriti sa realizati voin insiva astfel de decoratiuni.

Materiale folosite
- fir de ata mai groasa (gen mohair)
- aracet si apa (proportii egale)
- scobitori
- polistiren
- acuarela glass deco
- sclipici

Se face o pasta din aracet si apa (proportii egale). Imbibam ata in aceasta pasta. Alegem un model pe care sa-l realizam. Punem foaia peste polistiren, marcam cu scobitori si apoi scoatem foaia. Formam model cu ata, dupa sablonul format cu scobitorile. Cand am terminat, lasam sa se usuce; scobitorile le scoatem cand decoratiunea e aproape uscata (daca lasati sa se usuce complet e posibil sa desprindeti foarte greu decoratiunea de scobitori).



Cand s-au uscat complet, se aseaza pe o folie de plastic si se umplu cu acuarela glass deco, lasam sa se usuce si apoi le desprindem usor.



Daca nu v-ati inscris la concursul Impodobim Bradul - Copilarim, mai aveti inca timp.

Seara frumoasa!

AlinaS.

11 comentarii:

  1. Foarte frumoase si foarte interesant cum acea acuarela glass deco ramine prinsa doar de firul folosit formind umplutura si nu se lipeste de foaie ?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Geta dupa ce se usuca ata cu aracet se pune pe o folie de plastic. Acum am vazut ca am scris folie dra n u am mentionat de plastic, merg sa editez. Toate decoratiunile pentru geamuri (cu glass deco) se realizeaza pe folie de pplastic, apoi dupa ce se usuca se lipesc pe orice suprafata lucioasa. Chiar si ale mele stau lipite pe geam daca le pun.
      Multumesc! Seara frumoasa!

      Ștergere
  2. Ce frumos Alina! O idee foarte buna pentru cand ni se termina conturul negru de la cariocile art deco!:D

    Ma bucur ca va avem alaturi la impodobit si va doresc mult bafta:)

    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Rux! Eu m-am cam suparat pe conturul negru ... e prea ... negru ;)).

      Ștergere
  3. Ce frumoase a iesit,felicitari harnicutilor !:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Beatrice! Harnici nu gluma, au muncit si spiridusii mici. De ex ingerasul trebuia sa fie alb, cu niste dungute portocalii si galbene, dra l-a gasit Edi si a considerat ca are nevoie de sclipici ;)).

      Ștergere
  4. foarte frumoase! o sa incerc si eu, multumesc pentru idee! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Super! Dar nu se lipesc de polistiren, dupa ce le asamblezi? Ca mi-am pus de multe ori intrebarea cand le-am vazut, iar noi inca nu am incercat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si spus ca nu trebuie lasate sa se usuce complet (trebuie pandite sa zic asa). Pe prima am lasat-o la uscat complet si nu puteam nici sa scot scobitorile ca se lipisera. Urmatoarele le-am urmarit sa fie putin umede.

      Ștergere
  6. Foarte interesant Am sa incerc si eu .Multumim ptr. tutorial

    RăspundețiȘtergere