duminică, 9 decembrie 2012

Decoratiuni de iarna - fulgi



Ieri si astazi ne-am distrat cu cativa fulgi; am combinat culori, i-am decorat ... Nu cred ca mai e necesar sa va arat cum se fac, sunt pe toate site-urile. Anul trecut nu am mai avut timp sa-i incerc prin urmare le-a vanit randul anul acesta. Bun, stiti cum se realizeaza, dar stiti ce puteti face cu ei?
Va aratam noi ....




Un alt fulg



modelul este inspirat de aici.
Si un al treilea model ce ne va ajuta la decorat felicitari si alte asemenea

E realizat din 7 fulgi obtinuti cu perforatorul pe care i-am lipit unul de altul.
Puteti sa-i faceti cat de mari vreti.

Spor la decorat!
Seara frumoasa!

2 comentarii:

  1. Ohhh!! Chiar imi era dor de fulgii acestia. Si eu am facut anul trecut si mai mici si mai mari - sunt foarte draguti:D! Chiar mai am unul tricolor la broscute la acvariu.
    Imi place si al doilea model. E interesant:D. Iar ultima idee este chiar dragalasa:D!

    Oare ce veti face maine?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina, eu nu am stiut de fulgii astia....acum o sa dau un search sa facem si noi :). Foarte frumos!!!! Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere