vineri, 7 decembrie 2012

Felicitare de Craciun cu bradut


Incepem expozitia noastra de felicitari si incercam pentru fiecare in parte sa dam cateva detalii de executie poate va vin si voua idei de la ale noastre; de regula asa se intampla, vezi undeva un model si iti trec o multime de idei prin cap cum sa le faci pe ale tale.

Materiale folosite:
- carton colorat
- lipici
- sclipici
- stampile
- forme decupate: frunze si fulgi
- foarfece
- creion

iata si cativa pasi


Am decupat cartonul ca sa se vada decoratiunea din interiorul felicitarii (mi s-a parut mai deosebit asa). Pe o foaie de hartie, taiata la dimensiunea felicitarii (sau mai mica pentru efect de chenar) am schitat usor cu un creion. Apoi am inceput sa decoram de la baza cu frunzulitele decupate (cu perforatorul). La final am aplicat cateva stampilute la baza pentru efect de cadouri si in jur fulgi si un ingeras. Am pus steluta in varf si gata bradutul.



Cu lipici lichid am facut un model si am turnat scpilici deasupra; apoi am scuturat felicitarea si a ramas modelul din dreapta.



Aici am vrut sa va vorbesc despre stampilute. Daca nu aveti, puteti sa scoateti la imprimanta cateva desene (mici) pe care le decupati sau le lasati patratele. Le puteti lipi direct sau folositi patratele autoadezive pentru efect 3D.  Aplicam apoi cativa fulgi decupati si scriem Craciun Fericit si gata felicitarea noastra. Mi-ar fi placut sa gasesc stampilute cu Craciun Fericit si nu Merry Christmas.



   



Daca v-a placut lasati un comentariu ;))
Seara frumoasa!
AlinaS.

10 comentarii:

  1. Foarte faina ideea si felicitarea de asemeni ! :)
    Seara linistita si tie ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos arata felicitarea! imi place mult! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh Imi plac mult felicitarile cu fereastra:D !! ;)) O sa vezi:))
    Imi place cum a iesit:D Si ma bucur mult ca Mosul mi-a trimis si mie minunatii perforate:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux! Ne plac si noua minunatiile perforate, dar si stampilutele ;)).

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa a iesit. copiii invata cu fiecare noua experienta si le prinde tare bine. imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Valy, iar eu incerc pe cat posibil sa fac modele simple, ei urmaresc apoi isi fac propriile creatii adaugand si din imaginatia lor ... o.... si ce iese ...

      Ștergere
  5. Foarte frumoasa felicitarea.Lestii bune pentru copii nostri.Ati multumesc Mosule pentru cadou,a fost peste asteptarile noastre.Copii sunt super incantati si deja confectrioneaza si ei felicitari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Victoria ma bucur ca va place ce v-a trimis Mosul! Spor la lucru!

      Ștergere