sâmbătă, 1 decembrie 2012

Activitati de Ziua Romaniei

Astazi sarbatorim, cu mic, cu mare, Ziua Nationala a Romaniei.
1 Decembrie a fost adoptata prin lege ca Zi Nationala dupa inlaturarea regimului comunist.
Din punct de vedere istoric, la data de 1 Decembrie 1918, Adunarea Nationala de la Alba Iulia a adoptat Proclamatia de la Alba Iulia ce a dus la unirea tuturor romanilor din Transilvania, Banat si Crisana si Maramures cu Romania.
Astazi am avut mai multi copii prezenti in casa, pentru ca am serbat pe micul Spiderman (va voi arata maine de ce ii spun asa) pe care il mai cheama si Andrei, prin urmare avem mai multe "plase" lucrate cu ocazia acestei zile.









Anul acesta am simtit o mobilizare ceva mai hotarata pentru a sarbatori aceasta zi. De dimineata era plin facebook de urari de la multi ani si drapele. Parca am simtit ca fiecare roman e mandru de aceasta tara, e mandru ca e roman. Parca am simtit optimism in glasul fiecaruia.
Sa fi fost oare doar un feeling de-al meu? Sau ati simtit si voi?
Voi cum v-ati pestrecut ziua?

Pe final va las un link; pe mine m-a miscat profund acest gest.



Seara frumoasa!



Nu uitati de concursul nostru Cizmulita Mosului. Va asteapta 5 cizmulite pline cu decoratiuni diverse pentru Craciun, plus cate o felicitare personalizata pentru fiecare participant. Mai aveti timp pana maine seara (mai exact pana la 23:59) sa inscrieti decoratiunea in concurs.

8 comentarii:

  1. La multi ani:D!
    Azi mi-am petrecut ziua lucrand de zor:D
    hihi:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo! Si al ce mai lucrezi? Sau mai bine urmaresc pe blog. Esti tare harnicuta.

      Ștergere
  2. La Multi Ani!!!Imi plac ideile copiilor...in special al 3 steag :D

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani Alina, eu ieri am petrecut foaaaaarte frumos, am fost la spectacol in oras unde a cantat cumnata mea si m-am revazut Gianina dupa vreo 13 ani :) emotii dupa emotii, acasa am ascultat muzica la Vocea Romaniei dar pentru mine sarbatoarea inca nu s-a incheiat :) Sunt romanca, ma simt bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos! Noi am ratat iesirea in opras ca aveam petrecere, dar nu-i bai, vor mai fi ocazii. Felicitari de revedere, ma bucur pentru voi. Aaa sa ma laud si eu putin ;)) ... asta vara cand eram in concediu am trecut pe la Rm. Valcea si le-am vizitat pe Beatrice si Karina. ma bucur sa citesc in glasul tau optimism.

      Ștergere
  4. Ah Alina!!!!
    Ce dragut din partea ta, multumesc si te pup :)
    Ma bucur ca te-a impresionat.
    Si eu am avut acest feeling ieri toata ziua, insa am crezut ca e din cauza sotului si a presei care a apreciat acest gest. Nu numai presa ci si oamenii. Am ramas miscati de cati oameni i-au felicitat sincer. Ne bucuram!
    Noi suntem NOI, suntem cine suntem , ceea ce suntem, iar printre toate astea se ascunde in fiecare din noi cate "un roman". De ce sa anihilam aceasta realitate din cauza unora, sau mai multora? Suntem romani, suntem oameni minunati.
    Asadar inca o data LA MULTI ANI !!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Megy, ai dreptate in tot ce spui. Cred ca optimismul acesta se trage si de la faptul ca am reusit sa depasim renumele negativ creat in afara tarii prin oameni minunati ce s-au facut remarcati. Si ar mai fi cateva motive, dar nu as vrea sa le dezbatem aici.
      As fi vrut sa scriu ca din echipa celor ce au fluturat steagul era si sotul tau, dar am scris articolul tarziu si nu am avut cum sa iti cer acordul.

      Ștergere