luni, 3 decembrie 2012

Concurs Cizmulita Mosului la final



Iata ca s-a incheiat concursul nostru, urmeaza sa vorbim cu Mosul sa ajunga cat mai repede cizmulitele la voi, dar si felicitarile.
Castigatorii i-ati vazut, broscuta cea dragalasa si-a indeplinit misiunea; eu am avut mari emotii ieri, ultima zi, pentru ca este prima data cand folosesc acest softulet (sau ce o mai fi el) care sa extraga automat castigatorii imediat ce se inchide colectia.
Ei si nu au fost suficiente emotiile legate de broscuta, mi-ati mai dat si voi altele cu inscrierile pe ultima clipa. Dar, mi-am asumat ora de inchidere (tarziu in noapte) si am stat alaturi de voi sa va indrum. Ultima inscriere (pe la 23.30) a fost chiar comica, participanta voia sa se lase pagubasa, dar am depasit momentul si s-a inscris in cele din urma.
Avem si o persoana ce nu a reusit sa se inscrie in concurs, e si acum revoltata, nu voi insista pe acest subiect (si va rog foarte mult sa nu insistati nici voi, doar in cazul in care va simtiti voi insiva nedreptatiti cu ceva). Eu nu cred ca am fost in nici un caz subiectiva (si vorbesc in numele meu pentru ca imi asum orice nemultumire legata de acest concurs), altfel nu stateam sa verific mailul in miez de noapte, sau sa dau refresh la mail, facebook, blog din 5 in 5 minute (asta in ultima ora de inscriere) sa nu cumva sa ramana cineva pe dinafara.
Ceea ce trebuie sa faceti la orice concurs la care participati, este sa cititi bine regulamentul. Dupa cum ati vazut al nostru nu a fost deloc stufos, avea doar 3 reguli de baza: decoratiunea sa reprezinte un ingeras sau o steluta, ea sa fie postata pe blogul propriu (in caz ca nu aveti blog sa o trimiteti la noi pe mail) si termenul limita (pe care l-am anuntat si tot anuntat si pe blog la fiecare postare ce a urmat, si in evenimentul de pe facebook).
Acestea fiind spuse va felicit din toata inima pe toti pentru lucrarile realizate; s-a vazut cat suflet ati depus in ele. Tin sa va multumesc pentru ca ati dat curs provocarii in numar atat de mare dar mai ales pentru ca ati participat cu drag .... nici unul dintre voi nu a intrebat ce castiga efectiv (in anunt scrie ca cizmulita e plina de surprize). Si asa vreau sa ramana, o supriza, pana ajung premiile la voi; tot atunci voi schimba fotografia de la inceputul postarii cu un exemplar de cizmulita si continut.

Felicitari celor 5 norocosi:
Victoria
Miriam Stanescu
Simo
Carmen si
Rux (Copilarim)
aici  vedeti rezultatul extragerii (nu stiu cum sa copii de acolo prin urmare va rog sa intrati pe link daca aveti nedumeriri).
Astept adresele voastre postale pe clubulmagic@gmail.com pentru a putea expedia premiile.

Si, cum spuneam, fiecare participant va primi cate o felicitare handmade din partea noastra, tot ce trebuie sa faceti e sa ne trimiteti adresa unde sa fie expediata.

Speram ca v-a facut placere aceasta provocare si sa ne revedem cu bine, pe aceeasi tema, de Mos Nicolae, anul viitor. Pana atunci urmariti blogul pentru inspiratie si de ce nu pentru a gasi din cand in cand cate o surpriza.


Seara frumoasa va doresc!

13 comentarii:

  1. Multumim Alina!!! :D Am participat cu drag:)!!

    (fa un print screen daca vrei sa pui poza cu ce a ales broscuta, apoi crop :P)


    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari castigatoarelor,dar nu in ultimul rand tie pentru organizare !
    Ne vedem la anul,in acelasi loc ! :)
    Va pupic !

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim pentru organizarea concursului ,,multumim pentru felicitari.va doresc sa aveti numai bucurii de la copilasi si sa ne intalnim si la anul .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Victoria! Sanatate si numai bine si voua! Si ne vedem anul viitor la editia a 2-a. Si de ce nu si cu alte ocazii. Seara frumoasa!

      Ștergere
  4. Multumim pentru tot! Felicitari tuturor pentru munca depusa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari castigatorilor,participantilor si nu in ultimult rand -desi asa a picat :P- organizatoarei :).

    S-aveti un sfarsit de an asa cum va doriti. :) violeta si ioan

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari castigatorilor! Trimit cu intarziere adresa pentru felicitarea handmade :) Se mai poate?

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult deja pustiul fericit s-a pus pe treaba: i-a facut lui Bianca o felicitare ptr ziua ei, implineste 4 lunite azi. Iar eu prima mea felicitare
    http://frunzepeasfalt.blogspot.ro/

    Avem treaba multa... o sa fie cel mai frumos Craciun din viata mea... va pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Mosule pentru surpriza care ne-ai fact-o.Sincer nu ne asteptam la o asa surpriza placuta.Din partea copiilor ati multumesc si vom impartasi cu voi toate lucrarile noastre.

    RăspundețiȘtergere