vineri, 7 decembrie 2012

Colind - Cerul si Pamantul




Am rascolit putin prin cutia mea cu amintiri si am gasit notate cateva colinde ce mie mi-au placut foarte mult. Astazi ne oprim la Cerul si Pamantul.
L-am gasit si pe youtube, astfel ca aveti si melodia si strofele.

Cat invatam noi
Cerul si Pamantul
Cerul si Pamantul
In cantec Rasuna
Ingeri si oameni
Ingeri si oameni
Canta impreuna
Hristos se naste
Domnul coboara
Ingerii canta
Magii il adoara
Pastori alearga
Ieslea-nconjoara
Mari Minuni se intamplara
Pastori alearga
Ieslea-nconjoara
Mari Minuni se intamplara
Aceasta este activitatea noastra nr. 8 din Calendarul de advent.
Zi frumoasa!

4 comentarii:

  1. O este si unul dintre colindele mele preferate:D! Imi place varianta cantata de V Socaciu - nu mai stiu daca in 2010 sau in 2011 am adaugat-o si eu pe lista colindelor

    ps: de cate ori scriu pluralul la colind imi imaginez cum ar arata cu z hahah ce mi-ai facut?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am uitat la tine pe blog Rux, ai o colectie impresionanta de colinde. Mie imi plac multe, eu le adaug pe masura ca ii invat pe copii cate unul (sau o strofa din el).
      p.s. De-acu asa o sa-ti ramana intiparita faza cu colindul ;)). Nu ma declar atotstiutoare dar sa nu vorbim limba corect .. nu stiu .... pe mine ma deranjeaza la urechi.

      Ștergere
    2. ".....zzzzzile"?:p

      Ma bucur ca iti plac si e un lucru minunat ca se mai invata colinde si canta acasa:D. Poate anul acesta ii colindam si noi pe parinti:D. Era asa fain ca eram mici si plecam la colindat..hihi (pe la rude, pe la prieteni.. prin bloc cand stateam la Buni:D).

      Ștergere
    3. Ai mei merg cu colinda. Drept selectam din rude ca-s mici si obosesc, dar merg in fiecare an.

      Ștergere