joi, 1 noiembrie 2012

Fantomette :)




Astăzi Andrei a făcut la școală o fantomă din șervetele și a venit tare încântat acasă, neapărat să mă învețe și pe mine să fac fantome și să ne jucăm "de-a castelul bântuit". Așa că nu am scăpat, am pregătit cele necesare și profesorul și-a început lecția.

Avem nevoie de 3 șervețele, un elastic pentru legat borcane, o acadea, o cariocă.
(Noi am făcut două fantome)


Așezăm 3 șervețele, unul peste altul, așa ca în imagine.


Punem acadeaua peste șervețele și prindem cu elastic.






Am încercat să facem și cu cealaltă acadea.


Și a ieșit o nebunie mare :)). Le-am dat și nume: cea mare e Fantomette, iar celelalte sunt Fantomilă și Fantomică. Bineînțeles că apoi am construit orașul bântuit .... și ne-am tot jucat ...
Nu îl stricăm pentru că mâine o sa ne mai jucam. :))



O zi plină de viață vă dorim!

Articol scris de Meggy.

2 comentarii:

  1. Hahahaaaa,ce haiosi sunt!Spor la cat mai multe! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim KaBea! Noroc cu AlinaS care mereu ma bate la cap sa nu uit sa fac poze :)

      Ștergere