joi, 15 noiembrie 2012

Cum realizam un arici?





Si, daca tema noului concurs Sfarsit de toamna, organizat de Talente de Nazdravani este ariciul, realizarea unui arici, ne-am gandit sa va prezentam colectia noastra de arici.
Am inceput timid cu un arici din hartie sa prindem curaj.  


Pentru acest arici aveti nevoie de
- hartie cartonata din care decupati doi arici (in oglinda)
- cutter (sau un foarfece mai mic)
- lipici
- carioca

Cum se realizeaza va aratam in imagini.


Edi - Arici din piatra si orez


Aveti nevoie de:
- o piatra
- lipici
- orez integral
- ochi
- un pom pom pentru nas



Denissa - Ariciul printesa


Pentru acest arici aveti nevoie de:
- hartie gumata (sclipitoare ca doar e printesa)
- lipici
- o castana
- doi ochi
- un pom pom (pentru nas)


Andrei - Arici din plastilina si con de brad pentru care aveti nevoie de:
- plastilina
- con de brad



Seara frumoasa!

Alina si Megy


8 comentarii:

  1. Super aricii !Mai,dar va pricepeti,nu gluma.Dati mai multe variante...toate f.interesante.Am si eu o nepotica de 2 ani si 4 luni.Am sa-i fac si ei .Merci pentru micile tutoriale.Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Angi! Ne bucuram ca iti plac aricii nostri, dar mai ales ca putem fi inspiratie pentru tine. Zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Foarte reusiti sunt ariceii vostri!Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. vai cat sunt de simpatici!!!!! trebuie s afac si eu un arici... sa-mi notez ca sa nu uit :D
    Foarte reusiti sunt:D
    felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt super ariceii vostri . mie imi plac aia din con de brad, sunt asa simpatici. familia noastra de arici ai vazut o? Dante nu s a lasat pana nu a facut si un pui :).
    felicitari pentru aceste creatii!

    RăspundețiȘtergere