duminică, 25 noiembrie 2012

Odorizant de camera



Luna aceasta fetele de la Provocari Verzi au ales drept tema borcanasele, dar nu unele oarecare ci Borcanase dragalase. Ne inscriem si noi pe ultima suta de metri cu borcanelul nostru, este un borcanel micut, "stropit" cu sclipici si "umplut" cu arome.

Ce am folosit:
- un borcanel (de la mancare de bebelusi)
- lipici lichid
- zapada artificiala (poate fi folosita si nuca de cocos - fulgi)
- sclipici rosu si verde
- bilute din acelea ce se umfla in apa (nu stiu cum se numesc)
- ulei esential de eucalipt
bete de frigarui .

Cum am decorat efectiv? Am facut un model cu lipiciul (am unul lichid ca un creion), apoi am "stropit" cu zapada artificiala si sclipici. In interior am adaugat bilutele care au stat o zi in apa (daca stau mai mult se fac si mai mari) apoi cateva picaturi de ulei esential si betisoarele de frigarui. Pentru ce sunt utile betisoarele de frigarui? pentru ca se imbiba cu mirosul uleiului esential si il emana in incapere. Sau puteti agata pe ele diverse decoratiuni cu teme de Craciun (daca tot se apropie Craciunul).










Inca mai aveti cateva ore sa participati la concursul de pe Provocari Verzi.

Mult succes tuturor participantilor!

Nu uitati de concursul nostru Cizmulita Mosului. Va asteapta 5 cizmulite pline cu decoratiuni diverse pentru Craciun, plus cate o felicitare personalizata pentru fiecare participant.

Seara frumoasa!
Alina

4 comentarii:

  1. Bilutele alea sunt ffff interanta;)) Iar borcanasul arata ca o bombonica enorma:). Foarte dragut si ingenios!
    Bafta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rux sunt niste bilute mici, ca alea de silicon din cutiile de pantofi, le pui in apa si se umfla. Multumesc foarte mult de vizita si aprecieri. pup

      Ștergere
  2. Super faina ideea,felicitari, a iesit frumos si se vede tare interesant !Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multimesc Beatrice! Acum am pagina parfumata ;)). pup

    RăspundețiȘtergere